2014年9月24日 星期三

湘川滬

前排曾幫襯剛重新裝修過的湘川滬 , 
覺得他的食物水準變了 , 本來想著可以少一間選擇 ,
但今天相公突然好想再去試試  ,
食物都係唔太啱食 , 罷了諗少間 . 


 上海湯麵上次顏色和味道淡而無味 , 
今次明顯顏色較為似樣 , 但味道都是淡而無味 . 
 紅油抄手上次蒜茸全放到雲吞下面賣相差 , 
今次好樣少少 , 味道算可以 . 
 今次唔食包包改吃粵式點心 , 
雞扎裡的火腿大大件 , 
雞件細細成碟都係油超麻麻 , 
都係茶樓做法好吃得多 . 
魚茸燒賣 , 
魚茸混合很多蝦米 , 芫茜和肥肉味道可以 .

12 則留言:

  1. 台灣豬餿油事件,
    佢喺有在名單上:-(

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓 .... 哎唷 , 我睇漏眼添 , 好彩今次沒有吃包包 , 謝謝你話我知 , 現在真慘無論買餸或出外食嘢都要記住某些食物有咩問題 , 何時才能放下呢 , 唉 .....

      刪除
  2. 依家茶樓競爭好激烈,如果貴夾唔好食都好難生存了吧

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀 , 食肆愈開愈多 , 攪不好食物水準好快就完了 , 又少一個選擇 .

      刪除
  3. 回覆
    1. 係喇 , 賣相唔好食物味道又淡茂茂 , 真替他擔心如何生存下去 .

      刪除
  4. 湘川滬...貴夾唔好食...賣相又唔吸引...罷了...不要再去啊

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀 , 食物淡茂茂 , 食到我心都淡了 , 不去也罷 , 唉 ... 又少了一個選擇咯 .

      刪除
  5. 回覆
    1. 對呀 , 上次食過本來已諗住唔再去幫襯 , 相公係都話比次機會佢試多次 , 都係唔掂算吧 !
      唉又少了一個選擇 .

      刪除
  6. happy ak:
    ~好彩香港係食店方面, 比較多選擇. 依間唔太岩食, 下次可以去第二啲食市幫襯都得!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      我住呢區附近的食肆我差不多食過哂 , 有些仲食過好多次 , 除非出省才有新嘗試了 .

      刪除