2014年9月18日 星期四

合桃蘋果紅棗元肉素湯

現在無論外食或自家煮食同樣傷腦筋 , 
午餐相公愛到酒樓歎茶 , 就順順他意吧 ! 
我和相公最鍾意食包包 , 
所以差不多每次都會例食 , 
今日我們叫了叉燒菠蘿包 , 
看見它熱熱的送來很吸引 , 
二話不說我和相公立刻吃起來 , 好味呀 ! 
突然腦海裡出現問題豬油的新聞 , 
啊 , 菠蘿包 ? 弊這些包包有沒有問題呢 ? 
算罷嘞 , 反正問題豬油未發現前 , 
我們可能也吃了不少有關的食物 , 自我安慰 ! 
回家上網看看這間酒樓是否榜上有名 , 
好彩暫時未有 ! 但願不會發生 . 

晚餐 : 合桃蘋果紅棗元肉素湯 
白皮新薯椰菜肉片 
蕃茄炒蛋 


 

 菠蘿叉燒包
 菜肉雲吞
鯪魚滑炆米粉 
食材還有味菜 , 香芹 , 紅蘿白絲和冬菇絲味道不錯 . 
雞扎裡的芋頭好粉又香芋頭味 . 

14 則留言:

  1. 說得對, 未有公開之前已經吃唔少(如果有問題), 頂多知道後唔再吃!~
    個湯超正, 謝謝分享!~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 我都係咁諗 .
      這湯味道甜甜的 , 我當佢係飯後甜湯 .

      刪除
  2. 呀! 合桃、蘋果、紅棗、元肉素湯好正喎! 我要學你煲這素湯。

    回覆刪除
  3. 都係自家屋企炮製的最安全^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 自家制作稍為安全小小0既 , 但現在買食材都係麻麻咋 , 早前傳聞有些蔬菜都有問題 , 所以我都要留意新聞了 .

      刪除
  4. 唔怕,地溝油食咗好多年,我哋已經有抗體架啦!@@"

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈對呀 , 為有這樣安慰自己喇 .

      刪除
  5. 問題豬油>>怕乜吖,眼唔見就當冇事.

    回覆刪除
  6. 個湯好滋潤呀.
    菠蘿包隻碟好細, 唔夠位放咁滯.

    回覆刪除
    回覆
    1. 湯係幾滋潤而且有元肉和紅棗都補血的 .
      哈哈係囉幾個包包出哂界 , 映起好似好大個 .

      刪除