2014年9月9日 星期二

維園賞月

一年當中我最喜愛的節日 " 中秋節 " 來了 , 
除了夏日各地運來的水果特別多外 , 還有月餅吃 , 
節日氣氛也很濃厚 , 每年中秋我都去欣賞綵燈 , 
雖是中秋節但各行業仍要返工和返學 , 
早上起來心情靚靚去返學至下午 4 點才放學 , 
老師一聲放學 , 我們各同學有如旋風 , 
呼 ....... 好快全都走了 . 
 回家梳洗一下便立刻出省到銅鑼灣 , 
很久沒有到這裡因為人太擠迫了 , 
如果不是為了到維園欣賞綵燈都不會到這裡來 , 
今回所見街上國內遊客明顯比以前少了很多 , 
連拉著車仔的人也沒有 , 相反外國遊客就多了許多 , 
由其是年青洋人特別多 , 
他們三五成群喜氣洋洋地街上周圍逛 .
我們先去覓食 , 行經大都是食肆的地方 , 
但大部份都較為淡靜 , 
找了一間較為整齊的茶餐廳吃晚飯 . 

兩個套餐都有紅蘿白豬骨老火湯 
 清茶兩杯 
 黑椒豬手煲
樣子跟菜牌的圖片一模一樣 , 
整隻豬手炆得稔滑 , 黑椒很惹味 . 
 蟲草花蒸雞 
雞味一般肉質稔滑 . 
 吃飽帶著期待欣賞靚靚綵燈的心情到維園去 
 啊 .... 超多人 ! 
佈置好似同以往差不多 , 但擺放的綵燈少了很多 , 
也沒有大型音樂綵燈 , 跟我想看的綵燈差很遠 , 
有點失望 ! 








 好似很面熟的綵燈 








不消半小時已繞園一周 , 太熱又人多離園罷了 , 
離開維園過馬路返回鬧市 , 
嘩 ... 短短的馬路要勞動七八個警察先生分流讓遊人過馬路 , 
好彩大家都非常守秩序耐心地等待 , 
大概五分鐘我們便順利過馬路 
警察先生辛苦哂你呀 ! 
時間尚早我和相公再到尖沙咀海旁欣賞綵燈 .
待續 ....... 

20 則留言:

  1. 我好怕迫,你地真係好叻

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈我既怕人多 , 但又鍾意睇嘢 , 為有硬著頭皮入去趁熱鬧 .

      刪除
  2. 人山人海呀, 大型花燈好出色.
    我老公無興趣睇花燈, 所以我都無得睇.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀超多人啊 , 今年花燈比去年遜色 , 因為少了音樂變色的彩燈所以冇咁好睇 .
      妳無得去睇嚟我度睇相補番數喇 , 哈哈 !

      刪除
  3. 到維園欣賞綵燈,有冇順便睇埋火龍呀!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇呀 , 要等到晚上十一點鐘 , 而且公園裡太熱了 .

      刪除
    2. Sam Shum 影的 "舞火龍" 好正:
      http://samshum819.blogspot.hk/2014/09/blog-post_26.html
      Uncle Rick 影的 "大埔海濱花園綵燈" 都好靚:
      http://ahrick68.blogspot.hk/2014/09/blog-post_23.html

      刪除
    3. 我今年要返學所以沒有去大埔海濱花園 , 冇現場睇火龍有 blog 友分享 , 真好呀 ! 謝謝妳 .

      刪除
  4. 回覆
    1. 有見到月亮但唔係咁皎潔明亮 , 反而今晚的月亮超光亮又低好大個的 .

      刪除
  5. ak, 我看見月亮在維園上空陪你賞彩燈呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈wei-wei 妳真眼厲 , 今年月亮麻麻地光亮0既 .

      刪除
  6. 回覆
    1. 香港細細交通都算幾方便才能連去兩場咋 , 哈哈 .

      刪除
  7. happy ak:
    ~香港維園啲彩燈好多, 好熱鬧

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      今年彩燈比去年少許多了 , 但真係超熱鬧 , 人多到不得了 .

      刪除
  8. 大陸遊客我諗無乜心機睇喱類花燈,大陸更靚更大型的佢地都睇過晒了吧,維園咁熱佢地都寧願去sogo那邊行下掃下貨興趣大好多XXXD

    回覆刪除
  9. 又熱又迫,怕怕。真佩服你的恆心

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈當時真係超熱 , 以往這裡沒有咁多遊人而且冇咁熱的 , 今年真係太熱太擠迫 , 出年中秋或者要改去其他綵燈會了 .

      刪除