2014年9月20日 星期六

眼闊肚窄

今日又去 " 意式餐廳 " 吃晚餐 ,
可能肚餓見到餐牌上幾款食物都好似幾啱食 , 
送到來才發現兩個人吃似乎太多了 , 
食物味道唔錯 , 但很努力都食唔哂 . 

 蒜汁燒魷魚 , 很鮮味又唔韌 .
 我的至愛 , 水牛芝士 pizza 一貫水準 . 
 雞拼盆每樣有啲啲 , 味道唔錯 . 
薯角 , 粟米粒 , 雞扒 , 
雞翼還有兩小件可能是雞肉的炸物 . 
 地中海海鮮焗飯
吞拿魚番茄辣汁意粉 

13 則留言:

  1. 我都想吃...水牛芝士 pizza +蒜汁燒魷魚+ 地中海...海鮮焗飯啊
    兩個人吃真係太多了...外買吃多餐呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀 , 外買回家吃不完留下餐真不錯 .

      刪除
    2. 漏了一句 , 可惜我今次沒有帶備食物盒冇攞回家 , 嘥了 .

      刪除
  2. 眼闊肚窄 ,,,,,,,,睇個標題起初以為自助餐,,,,,,,,,,最緊要好食,,,,,,,,,,

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 , 標題表達引導錯誤 , 如果是自助餐反而好些 , 因為見到愛吃的 , 可以每樣試少少唔會嘥 , 但每款叫來吃不完真嘥 , 今次我又沒有帶食物盒 , 所以冇攞走 .

      刪除
  3. 真的好豐富啊! 份量三個人食也可以呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好足夠了 , 所以我們兩人努力都食唔嘥 .

      刪除
  4. 兩個人又真係多咗D,就算我同班生都係食量大嘅人都食唔晒...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉 , 叫嗰時見乜都想食 , 來到才發現太多 , 我們兩人很努力也吃唔哂 .
      哈哈下次叫食物會諗清楚才叫了 .

      刪除
  5. 小魔怪好鐘意嚟呢間餐廳食佢嘅魷魚架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 魷魚幾鮮味真不錯 , 我們第一次食就愛上了 .

      刪除