2014年9月11日 星期四

簡單餸

今日又懶懶了 ! 
在超市見咩容易處理的食材便買回家 , 
熟貴妃雞半隻 , 
雞蛋炒青豆和百記炸魚片炒唐生菜 , 
簡單快捷又一餐 . 




20 則留言:

  1. 回覆
    1. 哈哈我懶諗餸和煮 , 簡單就最啱我嘞 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 咁就係呀 , 有時到外面食都唔知食咩好 , 所以都係求求其其就算 lu .

      刪除
  3. 回覆
    1. 都幾送得飯0架 , 而且最緊要係簡單快捷不用花太多時間諗同煮 , 幾化算的 .

      刪除
  4. 我在吉之島買熱辣辣熟貴妃雞一隻$68,OK呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 吉吉的熟餸我都買過味道也不錯 , 但可惜我呢區沒有吉吉的 .

      刪除
  5. 我都覺得好過出街食呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 有時食得街外食物多都唔知食咩好0既 , 嘻嘻所以來個簡單自制快餐 .

      刪除
  6. 回覆
    1. 呵呵佢敢 ? 他投訴咪更加冇啖好食喇 , 哈 ! 哈 ! 哈 !

      刪除
  7. 回覆
    1. 係呀有時出街食得多都唔知食咩好 , 所以求其見咩就買咩 , 最緊要係簡單快捷 , 哈哈 !

      刪除
  8. 有時簡簡單單煮一餐, 食得特別開心, 因為功夫少囉.

    回覆刪除