2014年9月13日 星期六

豉油雞小髀

現在煮豉油雞真方便 , 買樽現成的豉油雞汁 , 
不用調較味道就可以煮出美味雞來 , 
今次用豉油雞汁炆雞小髀 , 
再煲個白皮新薯豬展湯和焯菜心 , 又完成一餐 . 


 白皮新薯豬展湯 
除了白皮新薯和豬展外 , 還放了其他蔬果 , 
椰菜 , 蕃茄 , 紅蘿白 , 粟米和海底椰 .
 印象中以往菜心是冷天才好吃 , 
但近年夏天它的品質都不算太差的 . 
我愈來愈喜歡買這種澳洲白皮新薯 , 
它的外皮沒有泥而且稔稔粉粉 , 
相公以往唔多吃薯仔 , 但這種就例外 . 

20 則留言:

  1. 我都鍾意食雞槌,雖然會鞋少少但無雞中翼咁肥

    回覆刪除
    回覆
    1. 雞槌雖然少許嚡但容易食過雞翼 .

      刪除
  2. 我常把薯仔當飯食, 我中意切絲加鹽和黑胡椒炒得爽爽的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未試當飯食 ,又未試過用嚟炒 , 我最鍾意用沙律醬混埋一齊食好滋味 ,

      刪除
    2. 我愛用沙律醬做沙律當午餐, 材料切粒, 有薯仔、紅蘿蔔(煮熟待用)、青瓜、西芹、蘋果、蕃茄、雍蛋。:

      刪除
    3. 本來我也喜愛沙律做午餐 , 可惜相公唔鍾意食所以冇整 , 嗚嗚 !
      沙律醬加牛油果都好好味的 .

      刪除
    4. 係呀! 我時常把牛油果拌爛加沙律醬塗在多士(麵包)上食架!

      刪除
    5. 如果牛油果唔係撈生果 , 我通常係加沙糖逐少少夾埋一齊食的 .
      我買過樽裝牛油果醬搽麵包 , 但麻麻地啱食 .

      刪除
  3. 好友*¨★⊹*。又係瞓覺覺豬時候♦☾
    晚安安喇✫*¨☁快快樂樂星期日喇喂。•*´❉•

    回覆刪除
    回覆
    1. 一星期又開始了 , 現在一號風球稍遲仲話改掛三號風球呀 , 要買定些食物了 .

      刪除
  4. 豉油雞汁炆雞小髀真不錯呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈不用調較就煮得 , 啱哂我用 , 方便快捷你都買嚟試下喇 ,

      刪除
  5. 现在好少食到粉的薯仔,唔識買。

    回覆刪除
  6. 澳洲白皮新薯.....食得好講究啊 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 我貪佢外皮薄薄沒有泥容易處理 , 而且粉粉稔稔幾啱口味 .

      刪除
  7. 回覆
    1. 我未試過焗喎 , 有機會都會試試 , 謝謝妳的見議 .

      刪除
  8. 我都有鍾意買澳洲新薯, 皮都唔使"批".

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀皮好薄又乾淨 , 有時我都係用刷洗沒有去皮的 .

      刪除