2015年1月15日 星期四

龍鼓灘 BBQ

呢幾日冷得我騰騰震 , 本來不想出街 , 
但十幾日前已約定跳舞班同學星期二到龍鼓灘 BBQ , 
星期一烏天黑地整天下著雨又超凍 , 
唉 .... 如果明天仍這樣環境 , 真係好唔想去 .
好彩星期二早上天色較好, 衹是下微微細雨 , 
我們二十幾位同學都穿上厚厚禦寒衣服 ,
我十分怕冷更加著到似隻粽 , 
BBQ 場地雖然是有蓋頂 , 但寒風仍不停地吹進來 , 
凍 ........ 齊齊開爐取暖和燒嘢食 , 
場地沒有其他客人 , 大家開心地唱卡拉OK , 跳舞 , 
從下午二點幾玩到晚上十點才離開 . 




 露天BBQ 場地空無一人 .
接近黃昏看見太陽 , 好開心啊 ! 
夕陽無限好 , 衹是近黃昏 , 
太陽沉下去 , 冷冷的空氣又吹來了 .

16 則留言:

  1. 回覆
    1. 對住個爐嗰時就真係好舒服 , 一行開就凍到震了 .

      刪除
  2. 天寒地凍居然可以玩到晚上10點, 足以證明你們充滿青春活力.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈我地成班同學超鍾意玩0架 , 所以無懼寒風蝕骨 ,

      刪除
  3. 回覆
    1. 冇風就夠暖 , 可惜久不久有大風吹過來0既 , 嗰時就好凍 .

      刪除
  4. happy ak:
    ~到燒野食時, 對住個爐, 就應該唔會太凍!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      對住個爐本來夠暖 , 但久不久一陣陣風吹埋嚟就好凍 , 所以入夜之後我們好多位同學都埋頂帽 , 包括我在埋內 .

      刪除
  5. 下午二點幾玩到晚上十點===>好精力充沛呢@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈我地班同學真係幾精力充沛0架 , 這間店營業時間係下午 2 點到零晨 12 點 , 以前天氣好唔凍 , 有些同學玩到差不多佢地收工才離開的 ,

      刪除
  6. 我都係怕凍之人, 一定唔會離開個爐.

    回覆刪除
  7. 你影到耶穌光呀!我是一月三日去龍鼓灘,個日唔見耶穌光呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦 .. 我擺咗烏龍添 , 我係 13 號去的哈哈 !
      喔嗰啲從雲層射出來的光就是耶穌光 , 我當時都覺得那種情景好得意 , 但我想唔起嗰些係耶穌光 , 謝謝妳話比我知 .

      刪除
  8. 龍鼓灘未去過,但聽得多,都喺睇日落美景的好地方\(^o^)/

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果天氣好到這裡看日落真不錯 , 傳聞這裡有白海豚的 , 但我嚟過幾次都遇唔到0既 .

      刪除