2015年1月21日 星期三

素湯

愈來愈愛煲素湯 , 
方便之餘又可以有藉口讓相公少肉多菜 , 
一舉兩得 ! 

 素湯食材 : 
紫椰菜 , 白皮薯仔 , 金南瓜 , 
紅蘿白 , 洋蔥和粟米等 .
醬油雞翼

18 則留言:

  1. 我都係愈來愈愛煲素湯 , 很清甜又無油,健康之選!

    回覆刪除
  2. 素湯配雞翼, 有菜又有肉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有少許肉 , 等相公沒有藉口投訴我0麻 .哈哈 !

      刪除
  3. 介紹你地一個「三番湯」,有營養兼有高紅胡素(對男士前列線抗癌)有很多好處。
    用料是番瓜,番薯及蕃茄,味極鮮美!份量隨喜好,百厭比較多落番茄,好味極,可稀可濃,也是随喜好,濃湯好飲啲有點似羅宋湯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 等我又有樣學樣, 加紅蘿蔔可以嗎?

      刪除
    2. kakaka Kent 你真好想像力啊 , 你一定係國粹高手嚟嘞 .
      三番湯材料簡單易買 , 我都試試 , 謝謝你的提供 .

      刪除
  4. 我都喜歡素菜湯, 其實唔使落肉都好甜.

    回覆刪除
  5. 從未試過素湯, 好想一試

    回覆刪除
    回覆
    1. 試下都唔錯0架 , 材料簡單購買方便 .

      刪除
  6. happy ak:
    ~啲素湯, 你食埋啲湯渣, 又真係幾健康!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      我好鍾意吃這些湯渣0架 , 除了健康外又可以當餸 , 由其是薯仔吸入其他食材的甜味 , 幾好味的 .

      刪除
  7. 回覆
    1. 好味又簡單 , 做少好多工夫添0架 . .

      刪除