2015年1月4日 星期日

港鐵堅尼地城站通車了

早前新聞報導 , 
港鐵堅尼地城站經過五年時間的建造終於通車了 , 
通車當日早上 5 點鐘已有市民等著試乘首班車 , 
可見很多市民都很熱切期待著這一天啊 ! 
元旦日我和相公除了到置地廣場看 " 時尚巴黎聖誕 " 展覽外 , 
乘坐港鐡到堅尼地城站也是我們重點之一 . 

 雖是元旦日 , 站內人流少之又少 , 冷清清 ! 
 站內長長的畫 
 切開的大蘋果 , 果蕊裡投射了一些景像 .
 原來是多種人物造型
 嘟咭機有點跟平時用開的不同 .
一場來到都出外逛逛 , 
區內樓房大多是舊式大廈 , 我們不熟這區 , 
衹在港鐵站附近逛逛而矣 , 
有些店鋪因元旦放假 , 街上行人稀疏 ,
行到某街角燈火通明的小巷 , 好幾間食店都有人等位 , 
我們選擇了 " 巷仔見 " 吃晚飯 .

 菜膽雲吞雞 , 
三粒粵式雲吞 , 稔稔的黃芽白少許和半隻雞 . 
 額外加 $ 15 配淮山燉雞湯和白飯一碗 .
 溫泉蛋肉餅煲仔飯 
本來賣相好靚仔 , 但隻蛋生到不得了 , 
我情急之下沒有影下來 , 
便把蛋攪得一團糟 , 再蓋上蓋焗熟雞蛋 , 
飯煮得幾爽口好味 , 衹可惜有點焦濃味 ,
食食下飯看見隔鄰枱食腸粉好吸引 , 
我們情願吃少些飯 , 再叫多一碟腸粉試試 .
 腸粉熱辣辣好多混醬又滑 , 啱哂我口味 , 
用竹簽吉吉下好有街邊風味 . 

10 則留言:

  1. 回覆
    1. 味道算唔錯 , 所以都幾多人等位的 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀 , 現在港鐵還有繼續其他延續工程 , 將來更加方便 .

      刪除
  3. 回覆
    1. 哈哈我同你一樣鍾意多多混醬才覺得好味的 .

      刪除
  4. 等咗咁多年,終於開通,
    以九龍人嚟講堅尼地城真喺好遠,
    西隧開通好啲

    回覆刪除
    回覆
    1. 等咗五年才通車真係太耐 , 哈哈所以通車當日好多人急不及待晨早 5 點鐘便去等通車 .
      我住新界更加遠之又遠了 .
      你說得對呀 , 西隧通車較多人受益 .

      刪除
  5. 回覆
    1. 對我們新界人嚟講更加覺得遠又陌生 .

      刪除