2015年1月20日 星期二

狼忙晚餐

昨晚和相公家人到 " 潮廷滙 " 吃團購套餐 , 
主題是 " 響螺燕窩鮑魚套餐 "
酒樓位於尖沙咀美麗華商場內 , 
套餐並非用一般酒樓上菜方式 , 
而是按個別人客從特定菜單中選餸菜再分開送上 , 
本來構思也不錯 , 但酒樓並沒有跟菜單的排列送來 , 
而係把食物一批批流水作業式 , 
從廚房用手推車分別送到每張枱 , 
送來大量一碟碟的餸菜吃得較為狼忙 , 
混亂中連自己選了什麼食物都忘了 , 
而且食物分別送到每張枱所費雖時 , 
食物自然放涼 , 味道大打折扣 , 
雖然吃得狼忙 , 但總算試過這樣有趣的自選套餐 . 

酒樓佈置清清地也不錯
 我們一行七人 , 
食物唔太啱年紀少的可人兒 , 
所以衹定六位 , 再叫一客湯米粉給可人兒吃 .
飲品5杯熱雪梨茶很滋潤 , 正配合現在乾燥的天氣 , 味道不錯 , 
我心中不停想著回家也煲來飲 , 
呵呵 .... 食完飯離開之際突然看見近門口處擺放了一些飲品 , 
哎唷 , 乜那些味道不錯的雪梨茶 , 
竟然是某牌子膠樽現成飲品 , 
哈哈我仲以為係酒樓自己制作添 . 

可人兒對大人筷子感興趣 , 唔用自己私家筷子了 . 
 法式芝士焗響螺
薯茸和芝士混合了螺肉粒 , 
把螺殼釀得滿滿的 , 
我愛吃薯茸和芝士所以覺得味道不錯 , 
如果夠熱的話更佳 . 
 蟲草花磯酒冷鮑魚 , 
我忘了問吃過這款食物的家人 , 味道如何 ?
 南非鮑魚伴山珍菰
除了疑似秀珍菰外還有幾片椰菜伴碟 , 
鮑魚要多花牙力咬 , 調味汁幾濃 . 
 腊味糯米飯
素來少有吃糯米飯 , 因為相公唔太愛吃 , 
所以每當遇上了 , 我必大嚼起來 , 
雖然腊味粒粒很少又唔夠熱 , 
但我都覺得味道也不錯 , 
哈哈因為太少機會吃了 . 
 濃湯菜膽排翅
白菜墊底還有少量菰粒 , 
我素來愛吃蔬菜 , 所以覺得幾啱我口味 . 
 特別另叫給可人兒吃的上湯米粉 ,
除了幾棵菜心還有少量金腿茸 , 
我沒有吃 , 味道不得而知 .
 珊瑚蝦球煎拱麵 
62 愛吃啖啖肉和蝦 , 
這款食物相信都很合他合味吧 ! 
相公也同樣叫了這款 , 他說蝦大概是雪的不太鮮甜 , 
我試了少許拱麵 , 幼幼米粉炸得脆脆的 , 
調味汁有點像蛋黃醬混合其他調味料 . 
 蜜椒金薯一口牛柳
看不到 " 椒 " 金薯是薯仔 , 味道偏淡 , 
相公話牛柳很稔 , 少許牛肉味 .
 燒汁季豆鰈魚扒
煎得很香的比目魚扒 , 燒汁味濃不錯的配搭 .
 老干媽豉汁象蚌仁
以前曾吃過老干媽煮過的餸 , 
已領教過它的辣味 , 所以沒有試吃 .
 可人兒飲橙汁飲得好滋味 , 
面前的米粉似乎被橙汁比下去了 . 
 乳豆湯海皇什菜煲
食材有蝦仁 , 蟹柳 , 帶子 , 菰粒和白菜仔 , 味道可以 .
 馬拉盞銀魚乾炒 A 菜 
A 菜名稱第一次聽 , 
以為是新出產原來係油麥菜 , 
濃濃醬料微辣 .
 紅棗冰糖燉雪耳 
蘆薈凍珍珠露
杞子桂花糕
鮮奶馬豆糕 
幾款甜品唔太甜 , 味道一般 . 
廣島蠔肉碎粥
Photobucket
 我愛吃蔬菜今次套餐蔬菜不少 , 啱哂我口味 , 
但 62 就 ..... 他悄悄地說今餐較多菜 , 
因為他鍾意啖啖肉嘛 ! 

12 則留言:

  1. 回覆
    1. 每位 $ 139 另加茶芥及加一服務費每位 $ 25

      刪除
  2. 我覺得老干媽唔夠辣但香。 食物水準唔錯呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係幾食得辣 , 如果食雲南米線我衹吃 BB 辣的 .
      食物以這樣價錢算唔錯了 .

      刪除
  3. 我都吃過兩次團購午餐,都係咁架。而且招呼很差,以後冇幫趁啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喔原來午餐都有呢種方式套餐0架 , 我未試過喎 .
      這裡招呼都算過得去的 .

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀 , 如果食物熱些感覺上好似味道好些 .

      刪除
  5. $139都算抵,仲有咁多嘢食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然要每位另加茶芥和服務費$ 25 但都算抵的 , 而且可供選擇的菜式都算多了 .

      刪除
  6. 碟碟分開上, 咪要用好多碟, 要請多幾個洗碗員工 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同你一樣咁諗 , 一路食我就一路諗究竟要請幾多個洗碗碟工人才可應付咁多碗碟呢 ?
      這構思可制做多些就業機會 , 真不錯 ! 哈哈 .

      刪除