2015年1月3日 星期六

元旦日

元旦日我和相公以遊車河來迎接新的一年開始 , 
行程先乘巴士到中環遊逛 , 下車便看見遠處的巨型摩天輪 , 
我們朝著這方向前去八八 , 
到達場地本想入去看看 , 但人太多了 , 
入場都要排長龍 , 我們還要到置地廣場看展覽 , 
所以衹在場外徘徊一下便離開到附近的置地廣場 .










 

看完巨型摩天輪便離開前去置地廣場 ,
看 " 時尚巴黎聖誕 " 
雖然這展覽已有一段日子 , 
而且較早前曾看過 blog 友的網誌分享 , 
但覺得內容很值得到場欣賞 , 
所以今次專程到這裡看看 ,
果然沒有令我失望 , 場景佈置很細緻 .
除了建築物還有很多人物放置其中 .

人物做型有部份有動作的 , 兩人不停地轉動在街上溜冰 .  





 疑似手捧著鮮花跪下向愛侶求婚 , 手是郁動的 .



 好似正在時裝表演




 哎唷 ! 我影佢 , 竟然佢又影番我喎 ! 





 這部汽車不停在大街小巷行走 .

展覽品很多人物 , 未能逐一細看 , 
因為我們還要乘港鐵到剛開通的堅尼地城站遊逛 . 
待續 ......... 

12 則留言:

  1. 原來除了摩天輪仲有其他機動遊戲呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 裡面還有些其他設備 , 但我衹在門外睇唔哂 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 從我家兜兜轉轉才到達堅尼地城 , 行程真像行大運啊 ! 哈哈 !

      刪除
  3. 我28號和初哥去影幸福摩天輪呢!

    回覆刪除
  4. 捧著鮮花求婚>> 乜唔係鑽戒架! 如果係我唔鬼嫁佢. kakakakaka

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈你咁現實0架 , 或者有鑽介遠得滯我睇唔到喎 .

      刪除
  5. 啲人物好生鬼呀! 祝AK新一年生活愉快,身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾值得去看看的 .
      謝謝妳 , 大家咁話 , 祝願大家事事如意 , 笑口常開 !

      刪除
  6. 終於欣賞到你鏡頭下的置地廣場 " 時尚巴黎 " 了 ! 新年行大運, 好意頭啊 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳呀 !
      妳和我們網上遊逛這行程 , 即是一齊新年行大運 , 一樣好意頭呀 !

      刪除