2015年1月5日 星期一

上海婆婆酸辣麵

差不多兩年沒有到九龍灣逛商場 , 
我和相公遊巴士河先到淘大商場吃過下午茶 , 
便徒步上德福廣場看看 .

 到 " 上海婆婆 " 吃了兩客味道一般的下午茶餐 . 
酸辣麵配凍豆漿和青花椒雲吞 .
蕃茄牛肉拉麵配凍豆漿和素菜包 .





 

吃飽飽徒步上德福廣場 , 
以往每年這廣場遇上大節日都會佈置一下 , 
今次都有佈置但好像跟聖誕或新年都沒太大關連 ,
看罷便乘免費穿梭巴士到九龍灣 Mega Box 行下 . 









12 則留言:

  1. 好友☆º°★話咁快又⊹☁*¨晚安甜夢喇喂•☾。✬

    回覆刪除
  2. 德福以人氣台灣”幾米”插畫師筆下主角為題都好多年,喺同聖誕主題無關,但都溫馨,
    上次妳介紹我K11的大蝦干撈麵,前曰食過的確唔錯,多謝推介O(∩_∩)O

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈我對幾米唔太認識 , 覺得較適合小朋友觀看 .
      哦 K11 大蝦干撈麵 , 我沒有什麼印象添 .

      刪除
  3. 雖然免費穿梭巴士到九龍灣 Mega Box可以 行下 ,但假期上車人龍很長,怕怕!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好怕排長龍等車 , 好彩嗰日那時段冇咩人等咗幾分鐘就可以上車 , 走嗰時我地係行路上番德福的 .

      刪除
  4. Happy ak:
    ~德福廣場啲聖誕裝飾, 真係好似去咗另一個地方, 似去展覽館, 個商場好落本.
    ~碗酸辣麵, 個樣唔錯!! 冬天我喜歡食!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      現在德福廣場的佈置冇以前咁有心思和落本錢了 .
      哈哈四季我都鍾意食酸辣麵的 .

      刪除
  5. 回覆
    1. 冇咩睇0架 , 衹係嚟開德福順便去行下 .

      刪除