2015年1月17日 星期六

樂樂快餐

今日唔想買餸 , 到樂樂快餐吃晚餐 , 
我吃豬扒意粉鐵板餐 , 相公吃牛扒意粉鐵板餐 ,
兩份餐頗為大份的 .

 豬扒意粉餐配蕃茄蒜茸汁 , 
豬扒稔滑又大件味道唔錯 , 香腸一條味道一般 , 
餐包一個 , 餐湯我要中湯係雪耳瓜湯 , 
還有芝士薯茸焗扇貝 , 
扇貝少許韌 , 薯茸我很愛吃好好味 . 
牛扒意粉餐都係配蕃茄蒜茸汁 , 
牛扒可能煎得時間耐了少許 , 相公話硬硬地麻麻 , 
其如食物跟上面豬扒餐一樣 , 西湯是羅宋湯 .

10 則留言:

  1. 樂樂未吃鐵板燒,反而吃過美美,都不錯喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 平時我好少幫襯佢 , 因為唔太啱口味 , 但今次就幾好 , 幾抵食 .

      刪除
  2. 唔知依家樂樂仲有冇打邊爐.
    我好少夜晚食樂樂,除非係開OT ><

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在仍有打邊爐0架 , 我地現在都好少食打邊爐了 .

      刪除
  3. 真係好大份,我食唔晒。

    回覆刪除
    回覆
    1. 女仕嚟講算幾大份 , 我都係食唔哂的 .

      刪除