2015年1月11日 星期日

醬油法國鵪鶉

週日外出人太多搵食麻煩 , 
在家自煮兩餸一湯 . 
醬油法國鵪鶉
蕃茄薯仔洋蔥紅蘿白椰菜西施骨湯
焯菜心 .




18 則留言:

  1. 回覆
    1. 賣相就麻麻了 , 味道通常都啱自己0既 .

      刪除
  2. 鵪鶉整得好靚, 以為是乳鴨呢。 不過要小心食, 膽固醇都幾高架,老DAD唔比我買。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝 ! 佢個樣細細隻真係幾似白鴿的 .
      哦 , 原來膽固醇幾高0架 , 喔我唔知喎 , 哎呀咁我賣少些來食了 , 謝謝妳話比我知呀 !

      刪除
  3. 我都好耐冇食過鵪鶉啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係久不久食一次 , 因為肉唔係幾多0既 .

      刪除
  4. 自家煮真材實料, 冇味精, 健康得多啦 !
    鵪鶉雖然高膽固醇, 但有焯菜心可調和, 而且什菜骨湯都冇油, 煲得好清呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 自家煮食係健康些 , 但我廚藝麻麻 , 而且好多時在街市左騰右騰唔知買咩好 , 所以情願出街食了 , 我唔知原來鵪鶉膽固醇高的 , 日後都會買少些了 , 我把西施骨出過水所以冇咩油 .

      刪除
  5. 法國鵪鶉係咪超市買返來整?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係超市買的 , 係在" 大棧 " 買回來整的 . .

      刪除
  6. 法國鵪鶉好耐冇食啦。早兩日見到心思思想買食

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係久不久食一次 , 上面有 blog 友話原來係膽固醇都幾高的 , 哈哈我諗係時時食唔怕卦 .

      刪除
  7. 回覆
    1. 你都整嚟試試吖 , 肉質都算幾滑的 .

      刪除
  8. Happy ak:
    ~我覺依家冬天, 最緊要有啖熱湯飲!! 你啲湯, 次次都好足料

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      我都覺得冬天有熱湯飲完才吃飯 , 特別暖又舒服 .
      哈哈每次煲湯我都諗住反正都係用咁多時間煲所以落多些材料 .

      刪除
  9. 法國鵪鶉原來咁大隻, 我未買過.

    回覆刪除
    回覆
    1. 都幾大隻的 , 肉都幾多0架 , 妳都試下吖 .

      刪除