2015年1月27日 星期二

火鍋放題

前幾天和相公到新開張酒樓飲茶 , 
看見隔鄰 " 鼎豐火鍋店 " 同時開張 , 相公已講定要試試 , 
我對火鍋的肉類不太感興趣 , 但相公就非常雀躍 ,  
今天晚上六時我們到達火鍋店 , 水靜鵝飛衹得我們兩人 ,
直至六時半才開始陸續有客人入座 ,  
這裡設有兩種放題價錢 
1 . $ 148供應肥牛和豚肉 
2 . $ 188 除了以上兩種食物外 , 還有三文魚刺身 .
另收加一服務費 ,  每時段是一小時30 分鐘 .
我們選了 $148 因為我唔太愛吃烚三文魚的 .



食物一般  





10 則留言:

  1. 回覆
    1. 都算抵0既 , 但有另外一間多佢 $ 10 食物選擇較多些 , 而且還有雪糕吃 .

      刪除
  2. 我唔會係茶樓食三文魚刺食架

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈任何地方的刺身我都唔敢吃的 .

      刪除
  3. 火煱加三文魚刺身格格不入.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈我都有這種感覺 , 況且我唔敢食生的魚 , 所以唔加錢食埋三文魚刺身 ,.

      刪除