2015年1月24日 星期六

新酒樓

近幾個月屋苑商場很多食肆結業 , 
最近這些店舖裝修後已陸續開張 ,  
昨天相公先到剛開業不久的 " 彩逸皇宮 " 酒樓等位 , 
我放學後便前去會合 , 到達酒樓剛好是下午茶時間開始 , 
這間新店前身也是酒樓 , 
但現在把原來位置一分為二 , 
一邊做酒樓另外一邊做火鍋店 . 

 火鍋店設有放題 , 下午五時半才營業 .
 彩逸皇宮內部裝修算過得去 , 
但久不久傳來可能來自新地毯的陣陣怪氣味來  .
 蔥花炸兩腸粉  
油條很脆腸粉也不錯 , 醬油甜甜地幾好味 .
點心拼盆
看見很多枱客都叫這拼盆 , 我們也試試 ,
薑汁千層糕 X 2 少許煙韌 , 薑汁味濃 , 好辣 .
薑汁雞包仔 X 2 味道一般
以下有蝦我唔食的 , 吃後感來自相公 
晶營鮮蝦餃 X 2 蝦大大隻好爽口鮮甜
蟹籽燒賣皇 X 2 好好味 , 但我聞到很濃的豬肉味 , 麻麻 . 
鮮蝦菜苗餃 X 2 味道較淡 , 蝦是切粒的 . 

10 則留言:

  1. 現在很難吃到 油條很脆的蔥花炸兩腸粉啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀 .
      連那些粥品專門店都難吃到脆脆的炸兩 , 兒時街頭美食同樣都漸漸消失了 , 很懷念啊 ! .

      刪除
  2. happy ak:
    ~執完又開新店, 當然去試下啦!! 我鐘意個點心拼盆. 咩都有得食!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      嘻嘻我都係好鍾意試新開食肆的 , 點心拼盆好啱人少少又想試多款點心而設 " 正 "

      刪除
  3. 回覆
    1. 這裡的燒賣相公話唔錯幾好味的 , 我不太愛吃肉所以不會恨食 .

      刪除
  4. 香港做生意,真係難,不過又有好多勇士喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈對呀 , 經常看見剛結業不久好快就有人接上 , 真係勇者無懼 .

      刪除
  5. 又可以試D新野^^
    下次係咪會去試火鍋果邊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有新嘢試好開心 .
      火鍋是相公至愛 , 哈哈佢一定唔會放過喇 .

      刪除