2014年5月10日 星期六

蠔豉瘦肉粥

晚餐沒有好煮意 , 簡簡單單食雜糧 ,
蠔豉瘦肉粥、叉燒撈麵、清煮椰菜 . 




10 則留言:

  1. 蠔豉瘦肉粥+皮蛋更和味。不過, 現在不是人人敢食皮蛋了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 近年來我都很少食皮蛋了. 驚驚 !

      刪除
    2. 明知有問題, 真是少食為妙! 不過耐不久食少少也無妨。

      刪除
    3. 哈哈有時好恨食之時 , 我都係想著久不久食一次唔怕喇 .

      刪除
  2. 啲粥好綿喎
    我都鍾意食粥,同埋炸兩^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 炸兩都是我的至愛 ! 但我呢區好少店舖有得賣 .

      刪除
  3. 有人煲蠔豉粥會加入薑絲.....而我喜歡加入果皮絲....都好好味的

    回覆刪除
    回覆
    1. 喔 , 薑絲和果皮絲我都冇落喎 , 下次我都試落是旦一樣 , 謝謝你的好介紹 .

      刪除