2014年5月9日 星期五

懶人餸

雨 .... 嘩啦嘩啦下個不停 , 
返學都要帶多對鞋替換很不方便 , 
很久沒有到美 x 吃紅荳冰 , 今日幫襯他 , 
吃飽坐飽天仍下著雨 , 真惱人 ! 
連煮飯的心情也沒了 , 到超市買現成熟餸回家吧 ! 


 現成餸通常都沒有蔬菜 , 
所以在燒肉裡另加翠肉瓜 . 
 現成炸豆腐炆三文魚頭 
現成鹹菜胡辣豬肚湯 . 
叉燒飯 
還有我和相公愛吃的咖喱豬皮蘿白魚蛋 .  
排骨炒麵和紅荳冰 

10 則留言:

  1. 回覆
    1. 哈哈 , 就係不用自己煮 , 所以豐富些 .

      刪除
  2. 無心情都好好餸呀,如果係我,只會一碟燒味,一碟菜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 相公見到樣樣都話唔錯 , 我是旦應酬下佢 , 嘻嘻反正唔駛我煮 , 做下順水人情 .

      刪除
  3. happy ak:
    ~天雨濕濕, 都無咩胃口. 真係連煮都唔多願. 好彩依家買熟餸方便. 簡咗好多工夫.
    ~美x啲快餐, 也很不錯!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      我都係咁話嘞 , 整日不停下雨 , 濕度90 幾周圍濕濕漉漉 " 超煩 "
      熟餸真係我的好幫手 . 哈哈
      我最鍾意這快餐的紅荳冰好好味 . .

      刪除
  4. 又唔喺懶,方便啫
    不過我like大家樂食物款式!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻 , 熟餸真係好方便 .
      我以前在九龍住都幾鍾意食大家樂 , 他的食物都唔錯 , 但現在我附近那間大家樂 , 食品煮得唔多啱我口味 , 所以好少幫襯 .

      刪除
  5. 大家樂的紅豆冰感覺上好稀,唔知美心會唔會好少少

    回覆刪除
    回覆
    1. 美心濃過大家樂的 , 而且他的紅荳煲得剛剛好又唔太甜 , 好味 .

      刪除