2014年5月12日 星期一

洋蔥蒜茸番茄藍青口湯

連日來大雷大雨 , 終於今日沒有下雨了 , 
心情靚許多 , 諗餸都爽快好多 , 
晚餐 : 洋蔥蒜茸番茄藍青口湯、豉汁蒸銀雪魚
蠔油炆火雞腎、清炒小棠菜 






12 則留言:

  1. 回覆
    1. 今次小棠菜比較易諗所以才青綠的 .

      刪除
  2. happy ak:
    ~青口湯, 實好甜. 這方法食, 真係咩青口精華都食晒落肚

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      真係好鮮甜美味 , 而且滾湯方便快捷 .

      刪除
  3. 洋蔥蒜茸番茄藍青口湯這個西湯我少見,揾日我又學試吓先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好鮮甜美味的 , 不過青口殼要花少許時間擦 , 下次我會改用普通青口肉 , 嘻嘻就不用花時間擦了 .

      刪除
  4. 青口湯,我未飲過,唔該我要一大碗吖!

    回覆刪除
  5. 成日驚青口好易煮過籠會好韌

    回覆刪除