2014年5月6日 星期二

公眾假期

今天又是公眾假期 , 
自然我都放假一天 , 晚餐吃我的至愛 pizza . 

水牛芝士 pizza 
今次焗得好脆好美味 . 
 周打海鮮湯
 地中海海鮮焗飯 
食材有 : 魷魚 , 蜆 , 青口和蝦 , 味道微酸幾好味 . 
 雜雞拼盆
雞扒稔滑 , 炸雞一般 , 雞翼微辣最好味 . 
炸薯角熱辣辣好味 . 
蕃茄辣藍青口湯 
湯裡有洋蔥 , 整粒蒜頭和蕃茄茸 , 
酸酸辣辣好好味 , 藍青口也不錯 . 
幾款食物都好好味 , 超飽啊 ! 

12 則留言:

  1. 哈哈,你好似經常放假喎。
    妮間食物望落好得喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻 , 4 月和 5 月真係多假期 , 益哂我喇 .
      係呀呢間食物唔錯 , 價錢又抵 ,

      刪除
  2. 我地尋日(星期一)是公眾假期,天氣好,公園都坐滿人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 昨日我地天氣上午很差 , 下午稍好但都天陰陰 , 香港假日好多人多數都係到商場逛 . 好少人到公園 .

      刪除
  3. happy ak:
    ~原來日曆上紅日, 你個廚房都休息. 都幾好呀!! 可以出街鬆下

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      哈哈 , 其實平時我都會久不久放假 , 但紅日我就名正言順放假lu ,

      刪除
  4. 5月6日香港真熱鬧: 佛教道場舉辦浴佛法會; 長洲一年一度太平清醮搶包山; 筲箕灣慶祝譚公誕舞龍又舞獅還有巡遊。請看秋之風景寫真站的「譚公誕」:
    http:..chowchowohoto,blogspot.com/2014/05/2014.html

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳好介紹 , 我一陣過去看看 .

      刪除
  5. 回覆
    1. 話時話喎 , 以往假期要等好耐才有位的 , 但今次大概等了半小時已入座了

      刪除
  6. 這間餐廳幾好食又唔貴。不過,佢哋啲扒類就麻麻

    回覆刪除
    回覆
    1. 這餐廳除抵食外 , 他的份量較細可以試多幾款食物 , 我鍾意食pizza 好少食扒類的 .

      刪除