2014年5月29日 星期四

麻煩

這幾天麻煩事接二連三發生 , 
首先部電腦無端端壞了 , 
趕忙攞去電腦舖留店觀察 , 喔電腦底板燒咗 , 
舊資料都消失了 , 好彩大部份都是不太重要的 ,
電腦問題解決 , 輪到我唔知吃錯什麼 , 
無端端腸炎 , 心諗天氣咁好 , 
快快開機洗衫才看中醫 , 哎呀 ... 洗衣機中途壞了 , 
今次洗被袋添0架 , 點算呀嗚嗚 ... 
唔理部機趕去看醫生 , 吃了三次中葯還未好 . 
唉 .... 家中沒有洗衣機超麻煩 , 
住在這裡五年  , 計埋呢部洗衣機 , 
我已用壞了兩部俗稱大眼雞洗衣機 , 
唔再買這款式 , 改用回直立式洗衣機好了 . 
今日約好洗衣機下午送來 , 
先去看中醫上次經驗人多得很 , 
今次未到十二點到達 , 但要排到下午差不多三點 , 
唯有到茶樓歎冷氣 . 



 可能天氣太熱大部份人都會到茶樓食晏 , 
我和相公等咗差不多成個鐘才有位 .
潮州粉菓 
 菜肉雲吞 , 饀很鮮味 .
 蛋黃蓮蓉包 
饀有蓮蓉香味 , 蛋黃流油好味 . 
 上湯鮮竹卷
 鱆魚雞粒蒸飯 
食材有冬菇粒 , 雞粒和鱆魚粒 , 
飯很爽口 , 餸調配好味 . 
吃飽去看醫生後 , 趕回家等送貨來 , 
又話 4 點鐘 , 差不多六鐘才到達 ,
晚上到外面吃飯 .
例湯野葛菜煲豬肉  

勝瓜炒班塊

24 則留言:

  1. 保重!小心身體呀!
    我又係喜歡直立式的洗衣機。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你 , 希望飲埋呢幾次葯好番喇 .
      我都係鍾意直立式洗衣機 , 好似洗衣較乾淨 .

      刪除
    2. 我都係咁想法, 洗得乾淨d.

      刪除
    3. 這款洗衣機有埋浸洗功能 , 所以更令我覺得乾淨少少 .

      刪除
  2. 大眼雞機頂可以放o野喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喇 , 現在機頂放唔到嘢又係好麻煩 , 唉總之就係麻煩喇 .

      刪除
  3. 回覆
    1. 謝謝妳 ! 希望麻煩事快快遠離我喇 .

      刪除
  4. 好多時就係咁奇怪, 不如意事, 會接二連三的發生。真係要考你耐力了, 千祈唔好激氣呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳說得對呀 , 呢幾個月發生的事真令我有點兒吃不消 , 有時真係好激氣 .
      有幾位朋友同樣用相同牌子大眼雞洗衣機 , 佢地可以用上十年八年才出問題 , 而我竟然 5 年就燒了兩部 , 真差 .

      刪除
    2. 放否放衣物太多呢? 又或許連續用兩次呢?

      刪除
    3. 衣服我放好少的, 因為我怕洗完的衫太重我唔夠力攞去晾 , 上次燒咗的洗衣機衹開一次 , 今次我洗完隔咗20 分鐘才洗第二機的 .

      刪除
  5. 回覆
    1. 謝謝你呀 , 希望飲埋呢幾次葯就好番喇 .

      刪除
  6. 大眼雞洗衣機 買過一次唔襟用,用番日式的。
    我都試過啦,壞完洗衣機又壞電飯煲......又壞其他電器!
    唔緊要啦!唔好嘅黎完,又到好既黎啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我對大眼雞洗衣機冇哂信心了 , 我諗用回舊款直立式可能較耐用卦 .
      其實呢幾年鴻運風扇都壞了兩座 , 有時自我安慰可能現在電器係唔耐的 .
      謝謝妳 , 承妳貴言 .

      刪除
  7. Take Care~
    我舊個部大眼機7年先壞,中間經歷過3次搬屋....
    會唔會你擺洗衣機個位好潮濕(或多塵?), 所以攪到D電路板易壞D?


    珮夫人
    珮夫人

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳 .
      吓妳部洗衣機好耐用喎 , 真好彩 .
      < 潮濕 > 係喎我住呢處較為潮濕的 , 謝謝妳提醒我這個重要問題 .

      刪除
  8. 用慣咗架新機未
    感覺上頂揭式㩒用啲

    回覆刪除
    回覆
    1. 未呀 , 雖然以前我都係用直立式洗衣機 , 但轉用大眼雞已 5 年 , 現在反而覺得有點兒唔慣 .
      我都覺得頂揭式耐用好多 , 而且擺放衣物不用蹲下來較為舒服 .
      .

      刪除
  9. 回覆
    1. 我都有這種感覺 , 而且覺得洗衣較乾淨 .

      刪除