2014年5月13日 星期二

草菇燴豆腐

閒來無事到茶樓飲茶 , 
歎完便周圍逛順道買餸回家 , 
晚餐 : 
草菇燴豆腐、鹹蛋肉片節瓜滾湯、煎雞扒 . 


 很久沒有飲這款湯 , 早以把它忘記了 , 
衹是早兩天遊 blog 看見blog 友滾這款湯 , 
呵呵好味喎 . 我又跟 ! 
 今次飲茶除了例吃包包外 , 
還試了一款涼瓜煎魚餅 , 
未吃前想著涼瓜苦苦的用來煎餅很怪 , 
但吃起來甘甘地跟魚肉也很夾 . 



涼瓜煎魚餅外面脆脆 , 
魚肉彈牙涼瓜爽口 , 味道唔錯 .  


19 則留言:

  1. 草菇煮豆腐或草菇豆腐湯都好好味的。
    濕氣重的人(常出濕疹)就要戒食草菇了。
    奇怪! 美國好像只有磨菇, 甚至在中國城的超市(market)也未見過草菇呢! 我愛食草菇架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦係喎 , 草菇湯都好好味 , 哈哈我又忘記咗呢款湯添 , 謝謝妳提醒我呀 !
      話時話吖我在溫市都好似未見過草菇的 , 可能草菇要熱的地方才能生長得靚 , 以前我曾買過乾草菇很香 , 味道都算唔錯但較為多沙 , 或者妳試找找有冇得賣吖 .

      刪除
    2. 係喎! 我在港時只買姬松菇, 唔記得買乾草菇添! 不過姬松菇煲湯都好野咪架! 在羅省中國城就算有乾草菇賣都貴夾唔靚囉!

      刪除
    3. 忘了買乾草菇 , 有姬松菇咪仲有益喇 , 以前我都買過姬松菇煲湯味道真不錯 , 可惜我飲了胃有點不舒服 , 所以現在沒有買了 .

      刪除
  2. 呢邊只有罐頭草菇,唔好食o既.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我對罐頭草菇都唔太鍾意食 , 太稔了 .

      刪除
    2. 罐頭草菇不只稔而且罐頭食品重防腐劑, 我是不吃的。

      刪除
  3. happy ak:
    ~飲完茶, 買餸,再煮晚餐. 這些生活, 我都想咁渡過. 感覺很寫意

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky : 偶然幾日這樣渡過當然感到寫意0既 , 但日日如是就稍為沉悶少少了 , 哈哈

      刪除
  4. 滾湯,快靚正,我鐘意呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈係呀 , 不用花太多時間就有湯飲 " 正 "

      刪除
  5. 近排天氣又濕又熱,都無乜胃口

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喇 , 熱得嚟又濕 , 整個人好似變得懶懶地 .

      刪除
  6. 咸蛋節瓜肉片湯真的幾乎忘了,熱天飲好舒服。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係忘記了 , 好彩在blog 友處睇到 , 多番款熱天正湯飲 .

      刪除
    2. 咸蛋、鮮蓮子/百合、冬瓜湯, 好好味架! 可以加瘦內或碎牛肉的。

      刪除
    3. wei - wei :
      咦妳講的冬瓜湯又真係唔錯喎 , 冬瓜和蓮子消暑解熱啱哂現在的天氣了 , 不過鮮蓮子好少有得賣的 , 等我留意下先 , 買到我都試下煲這款湯 . 謝謝妳呀 !

      刪除