2014年5月3日 星期六

泰農咸菜炆豬髀

很久沒有到九龍城行街街 , 
趁著勞動節我也放假一天 , 
遊巴士河到土瓜灣碼頭 , 再徒步到九龍城 , 
九龍城食肆林立 , 每次到這裡搵食 , 
總是難於取捨 , 同樣今次我和相公都是左騰右騰 , 
最終選擇吃泰菜 . 

 海愈來愈少了 , 對海的九龍灣近在咫尺 . 

 啟德遊輪碼頭 . 

 我們經過很多間食肆 , 
最後相公被 " 泰農 " 門外的相片吸引了 , 
相中碟上放了整隻豬髀 , 樣子也不錯 , 
入去試試吧 ! 可能是假期國內遊客也不少 .
泰式春卷
 菠蘿炒飯 
咸菜炆豬髀
喔 ! 乜唔係原隻0既 , 
整碟食物明顯跟門外相片絕不相同 . 
相中除了原隻豬髀衹有一顆大咸菜伴碟 , 
呢碟豬髀被切開了 , 有肉部份不多 , 
豬皮佔的比例就較多 , 
豬髀肉下面的介蘭超多 , 咸菜寥寥無幾 , 
可能怕食客唔夠飽 , 配上烚蛋兩隻 , 
豬髀太稔像煲過湯一樣沒有肉味 . 

25 則留言:

  1. 好....我早前都有經過.....但無想過入去
    咁...下次到我去食先得 ..!

    回覆刪除
  2. 我回港渡假前本計劃"啟德遊輪碼頭"是要到的地方, 可惜在港時日忙夜忙, 很多預計中的地方都沒有去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔緊要喇 , 時間過得好快就三年 , 到時回港去看看吧 !

      刪除
  3. 介蘭超多>> 佢奉行少肉多菜嘛. kaka

    回覆刪除
  4. ak, 介紹你抽空去看這篇網誌 :
    http://www.oceandeeop3000.blogspot.com/2014/03/blog-post_27.html

    回覆刪除
    回覆
    1. ak, 你在金鐘下車再轉乘15號山頂巴士到廣安醫院落車(只需付分段價錢), 橫過馬路向前行不遠便是"景賢里"了。

      刪除
    2. 我剛去看過這位網友部份分享 , 好好睇呀 , 我很喜歡看舊文物和物主典故的 , 謝謝妳的好介紹啊 ! 景賢里我都很想去看看 , 現在是否開放給遊人參觀嗎 ?

      刪除
    3. 從西環黃金歲跟網友的談話知道景賢里是公問給遊人參觀的。

      刪除
    4. 哦 , 謝謝妳話比我知呀 !

      刪除
  5. Happy ak:
    ~個啟德遊輪碼頭, 起得幾好, 好有時代感
    ~我係香港居住時, 就係住係九龍城, 我相信而家九龍城已經變咗好多

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      遊輪碼頭外觀唔錯 , 大致上建築已完成 , 已開始運作中 , 附近的花園都在去年開放給市民遊逛了 , 但花園裡的設施還有些正在進行中 .
      九龍城有些舊式樓宇已拆卸再興建成高樓, 它們跟舊樓形成強烈對比 , 當年經常有飛機低飛準備降落驚險場面已不復再 , 冇得睇相信很多人都會感到有點失落 , 包括我在內 , 哈哈 !

      刪除
  6. 九龍城多泰國菜,
    但老字號都良莠不齊,
    我現在少去了

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀真係比以前多了很多泰菜館 , 現在街舖大都是食肆 , 沒有什麼看 , 所以我都沒有打算近期再去了 .

      刪除
  7. 香港對百厭而言係越嚟越陌生,因為變化得太快了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我住在這裡都覺得香港很急速地正在改變中 .

      刪除
  8. 最近開張的四海粥麵也不錯, 油炸鬼、牛脷酥、炸煎堆即炸即食, 新鮮熱辣. 可以一試.

    回覆刪除
    回覆
    1. 喔 , 當日我看不見這間粥麵店添 , 下次有機會再去都會去試試 , 謝謝你好介紹 .

      刪除
  9. 回覆
    1. 係呢 .... 最唔抵係豬髀得幾件肉 , 皮就超多又稔席席 !

      刪除
  10. 泰農出品已經大不如前,我已經好耐冇幫襯佢囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喔原來佢以前較好0架 , 我係第一次幫襯佢的 , 不過我諗唔會再去食了 .

      刪除