2014年5月17日 星期六

北茋當參南棗湯

今日又到週末 , 
想不到買什麼餸菜 , 一於來個炒飯吧 ! 
北茋當參南棗湯 , 清炒莧菜 , 叉燒炒飯 . 




8 則留言:

  1. 清淡、健康的一餐。不過, 夏天飲北茋當參南棗湯是否太補呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦原來好補0架 , 我唔知喎 , 我以為係普通滋補湯嚟0架 . 哈哈好彩飲咗冇咩特別燥熱 .

      刪除
  2. 北茋當參南棗湯....好足材料, 好補呀 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈我唔知這湯係好補的 , 以為係普通滋補湯咋 .

      刪除
  3. 北茋當參南棗湯,看來很補呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔知係好補的湯 , 好多煲湯書都有呢幾樣葯材 , 我以為係普通湯料嚟0架 . 哈哈

      刪除
  4. 近排的莧菜也不錯,幾好食

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 今次莧菜真不錯 , 但我諗好快就過造 , 菜葉上會出現好多白色蟲蛋的 .

      刪除