2014年5月7日 星期三

南瓜支竹素湯

昨日做了無飯主婦 , 今日要開工了 , 
飲完茶到超市買餸 , 今日長柄士多啤梨好抵 $ 59.9 , 
買了一盒回家立刻洗來吃 , 雖然有少許酸 , 
但好香士多啤梨味 . 
早兩日看見blog友 煲南瓜支竹素湯 , 
剛好家中有個日本種紐西蘭種植的南瓜 , 
啱哂就用半個來煲湯 , 我鍾意食煲完湯的薯仔 ,
以往把薯仔去皮才煲 , 
 大部份薯仔都散開在湯裡冇得食 , 
今次用三個澳洲白新薯連皮煲 , 
薯仔沒有散開可以整個拿來吃 . 


 粟米仔冬菇肉片煮椰菜 
 南瓜支竹素湯 
食材 : 南瓜 , 支竹 , 蕃茄 , 薯仔和紅蘿白 . 
 每次飲茶我們多數都食包包和炒粉麵 . 
 肉絲炒麵
 棉花雞 
 麻蓉包 
鳯爪 

14 則留言:

  1. 好! 我今晚又學ak煲南瓜, 支竹, 蕃茄 , 薯仔和紅蘿白素湯, 不過支竹欠奉, 唯有改用冰硬了的豆腐吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 煲吖幾好味0架 , 湯渣又可以送飯 , 加冰豆腐煲好煮意呀 , 下次我又試下 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀 , 近年香港物價真係貴咗好多 , 由其蔬菜最犀利 .
      長柄士多啤梨印象去年好似超過 $ 80 一盒的 , 所以今次我覺得好抵 .

      刪除
  3. 謝謝分享!
    ....。★*゚゚*★∵★*゚゚*★。
    .☆゚☆゚...❥ ゚....☆゚❥ ゚☆
    ★**(。◕ヮ^)✬(◕‿-^。*)*★
    ☆ ••.....╠ ╣ a Ρpy❥.....☆゚
     *★..。♡Mother's♡** ★*
      ∵☆..。***day。*..☆∵
      .. ゚*★。。★*゚
    ..................★.................

    回覆刪除
  4. 我昨晚都煲 南瓜 , 合掌瓜, 蕃茄 , 蓮子百合、雪耳和紅蘿白 . 很清甜,自從在沙田普光明寺飲過的素湯,我就開始喜歡素湯了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁啱0既 , 妳的湯料組合好正喎 , 我又跟 .
      我都覺得素湯味道雖然清但都唔錯而且健康得多了 , 我都好鍾意飲的 .

      刪除
  5. happy ak:
    ~你啲餸菜, 好多時都係blog 裡面, 吸取靈感!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      自從寫blog之後經常遊 blog 真係學咗好多餸菜烹調 , 穫益良多 , 而且見識到世界好多地區的生活和景物 , 所以我非常感謝這網上平台 .

      刪除
  6. 飲茶我都係食來食去果幾樣:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈係呢 , 由其是人少更加唔可以試多些款式 , 所以我地都幾鍾意食點心拼盆的 .

      刪除
  7. 回覆
    1. 哈哈有時我都係煲開嗰樣湯就時時煲 , 但過一輪就唔想煲lu , 但見blog 友煲又好想煲的 .

      刪除