2014年5月16日 星期五

雪耳杞子南瓜素湯

天氣熱胃口差 , 晚餐總是想喝碗湯 , 
今餐煲雪耳杞子南瓜素湯 , 
豉汁蒸魚和粉絲椰菜 , 
夏天食晏最好都是到茶樓歎茶 , 
可以坐得較耐歎冷氣 . 



端午節還未到 , 相公已急不及待吃粽子 
 我們的至愛咖喱豬皮蘿白魚蛋 , 好好味 . 
 麵醬雞球炆烏冬 , 麵醬好惹味 . 


14 則留言:

  1. 哈哈, 小雲今晚都係食南瓜, 不過唔係湯, 係粥!~

    回覆刪除
  2. 鄰居的媽媽返回中國, 所以今年沒有人送我齋粽子了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 中國節慶裡我覺得端午節的粽子最普通 , 因為平時茶樓或粥麵店都有得食0既 , 而且唔食得多 ( 好滯 )
      我最鍾意係中秋節 , 有月餅和好多生果食 , 哈哈我甚為食 .

      刪除
    2. ak, 我住的地方冇中式茶樓菜館架! 而且我只可以食齋粽呀!

      刪除
    3. 哦係喎 , 我忘記咗妳住的地方西人多 , 冇茶樓添 .
      喔我諗到嘞 , 不如妳試下自己包粽吖 , 咁就可以自選食材了 .

      刪除
  3. 這雪耳杞子南瓜素湯看來好有益呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係幾有益0架 , 現在天氣熱飲這款湯唔錯0架 , 因為南瓜甜甜地易入口 .

      刪除
  4. 好在入來八八,嗰素湯啱我呀!

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 煲完的南瓜甜甜地我當佢係甜品 .

      刪除
  6. 今晚我都做了個 南瓜煲花生雞腳湯

    回覆刪除
    回覆
    1. < 南瓜煲花生雞腳湯 > 我未煲過喎 , 我諗一定好好味 .

      刪除