2014年5月22日 星期四

咖哩薯仔炆雞翼

前排買了一包泰國桂皮 , 
包裝紙上的圖樣是煮好的咖喱餸 , 
今日有樣學樣用來炆薯仔雞翼 , 
摷到冰箱有青口順便把它加入咖喱中 , 
炆雞翼之時聞到很濃的肉桂香味 .

 咖喱薯仔青口紅蘿白炆雞翼
桂皮很香但好似跟青口唔太夾 , 麻麻地好味 . 
花生雞腳蠔豉蜜棗湯 
腐乳素雞炒唐生菜 

10 則留言:

  1. 我有朋友送給桂皮 ,她就是教我煮咖喱更好味,但我都未煮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得配青口好似麻麻 , 我諗衹配牛或其他肉類可能會好味些 .

      刪除
  2. 小心在夏天食茄喱已易令人體乾火上升, 加桂皮會火上加油, 秋冬食較適合。但在夏天食茄喱可以除體內濕氣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 喔原來桂皮係容易上火0架 , 嘻嘻我唔識呀 , 咁這包桂皮留番秋涼才把它消滅 , 謝謝妳話比我知 .

      刪除
    2. 桂皮焗水飲可治寒咳(喉嚨痕癢, 晚上咳, 是寒咳)。

      刪除
    3. 喔原來桂皮有食療功效0既 , 而且煮法簡單 , 我已記住呢個功效了 , 謝謝妳呀 !

      刪除
  3. 一次整多D食唔晒仲可以可多幾餐^^

    回覆刪除
  4. 落了泰國桂皮.....是特別好味嗎?

    回覆刪除