2012年11月17日 星期六

深圳兩天遊午飯


我們極速參觀完荷蘭小鎮 , 又趕忙返回旅遊巴士上 .
Photobucket 



導遊哥哥聲如洪鐘加上他有少許鄉音對著我們說 : 
等陣我地去食午飯 , 今日十分之多人 , 
我地已約好十一點半食飯 , 你地聽住我為你地已排好食飯枱 , 
我好專心聽住自己坐旅巴上的坐位號碼 , 
但都係聽唔清楚我和相公究竟坐第4圍吖還是第5 圍 ? 
我都唔明導遊哥哥為乜要把所有坐位大兜亂 , 
而唔係順著坐位號碼 , 10 個一圍 , 攪到大家一頭冒水 , 
後來他再讀一次 , 唉 ... 真係複雜 !
總算大家清楚知道自己坐喺邊度了 , 
他開始形容等會吃飯的酒樓喺呢度都幾好的 , 
又介紹午飯的餸菜 , 他的聲音實在太響亮了 , 
我衹聽到蓮藕排骨湯 , 以往跟團旅行在這些時間 , 
導遊都趁住大家團友冇瞓著 , 都會介紹景點資料及其特色 , 
或者講下該景點的典故 , 但這位哥哥就乜都唔講 , 
衹講他們的工資和樓價 , 他說 : 
現在深圳樓動不動都要二三百萬才可以買樓 , 
 打幾十年工都買唔到樓 , 反而有關旅遊的事就隻字不提 , 
但有一樣事佢就講了幾次說 : 

我喉嚨唔舒服係飲得多熱氣湯 , 真係莫明其妙 , 咁即係點呢 ? 



到了 , 趕忙落車 



酒樓咁0既 , 聽導遊形容我幻想應該唔係咁0架喎 , 
呢度門口都擺埋枱椅什物 , 還有一位客人食緊碟頭飯 . 



咁靜0既 , 好彩都好整潔 . 




煲湯稀稀的但湯面蓋滿一層油 , 
明明話係蓮藕排骨 , 但現在變咗 ? 




終於搵到粟米和少量紅蘿白肉就欠奉 , 

其中一位小朋友問爸爸說 : 冇肉點解 d 湯咁多油0既 , 
爸爸答 : 
 係上一手煲完湯洗唔淨留低0既 , 引得我們大笑起來 . 




生炒排骨 , 名符其實排骨 , 嚿嚿骨 . 





清炒鮮百合西芹




白切雞煮得好生 ,  見到咁多血 , 

大家情願食雞胸肉都唔食雞肶 .





XO 醬清炒白豆角 , 豆角很鮮嫩但好多油 . 




冬菇煮白菜油淋淋




蒜蓉炒油麥菜 , 勁多油 .




燒鵝我唔食0既 , 位位團友都讚好味 .




饅頭白色係蒸 , 暖都唔暖好韌 , 
炸饅頭就超熱剛炸出來 , 外皮脆脆但油多到不得了 . 



豉汁蒸黃立倉 , 
魚肉冇鮮味唔好食 , 又蒸得過熟魚肉韌韌地 . 
呢個就係導遊所講的十全十美特式宴 ? 
我們剛剛吃完飯 , 導遊又嚟叫我地出去行下 , 
跟住就上車 , 咁趕做乜呢 ? 

待續 .......... 

沒有留言:

張貼留言