2012年11月17日 星期六

深圳萬景樓


我們成團人剛吃過午飯 , 本來好想再坐一會 ,
但導遊哥哥逐枱過來 , 叫大家出去行下 , 
行就行囉 ! 




這裡比粉嶺仲要落後好多 , 沒有什麼好看 , 
店舖衹是一些細細間像舊式士多 , 
賣汽水糖果雪糕和水果 , 
我們行唔夠十分鐘 , 導遊哥哥又催上車 , 
數齊人立刻開車 , 他一開口就問我地 : 
你地啱啱食完十全十美特式餐好唔好食呀 ! 
我地全部人都冇答佢 , 跟住佢就自顧自地說 : 
你地今次食完 , 第日嚟自由行就嚟呢度食飯 , 
你地有冇攞咭片呀 ! 又係鴉雀無聲 , 
 我心諗仲敢嚟呢度食咩 ! 
開場白講完 , 開始入正題說 : 
現在我地先去萬景樓參觀 , 時間衹有 55 分鐘 , 
跟住就返酒店 , 等我分派房間就可以上房休息 , 
你地0既回鄉証 , 我巡房嗰時比番你地 , 
房間有7 條毛巾 , 無厘頭做乜講毛巾0既 . 


心諗巡房你估你係醫生咩 , 
今晚自助餐 6 點鐘開始至 9 點 , 今晚好多人0架 , 
你地唔好咁遲落嚟食呀 ! ( 好似講到遲咗冇得食 ) 

心諗乜萬景樓唔係明日0既節目咩 , 
 現在去埋咁明日咪好得閒 ?

又係隻字不提萬景樓係乜嘢地方 . 
回家後上網睇過萬景樓資料 , 大概係 2005年建成的 . 





城牆好高 , 高到在行人路影唔哂 , 
但我又唔敢行出馬路 , 就求其影到幾多就幾多 .




大門左右兩面都有樓梯上城牆



十二生肖對正城牆入口 , 手工很粗糙 . 



建築物大部份都鎖住大門 , 除了做生意的就有開門 .











無端端嚿石放在路中心 , 
 石上還刻上大字 , 但我衹識個大字 .



牆上的字我又係唔多識睇



屋簷上的雕刻



我和相公從大門口的樓梯行上城牆 ,
城牆離地面大概三至四層樓高 , 可以看遠處的樓房 . 


屋頂上裝飾








樑上的畫



椰子雞專門店



月老 





涼亭樑上的畫



池裡的荷花全都乾枯了 , 我諗夏天荷花盛開 , 
再配上池旁的垂柳 , 美極了 ! 












行到盡頭也有通道到另外一條街 . 
我和相公急急腳睇完萬景樓返回旅遊巴士 , 
又立刻開車前去今晚留宿的麒麟山景酒店 . 

待續 ............ 

沒有留言:

張貼留言