2012年11月7日 星期三

星光公園



吃過午飯立刻返回旅車繼續去餘下兩個景點 , 
話咁快就到達江門市星光公園 , 
公園裡除了我們的團友外 , 就乜人都冇 , 
星期日都靜成咁 , 平時我諗這裡真是水靜鵝飛 ,
公園佔地廣闊 , 聞說是 2010 年才開幕 . 









香港的星光大道 , 所有明星打手印都在地上 , 
這裡打手印全部升高了 , 可能開幕唔係太耐 , 

已打手印的名人寥寥可數 .



斜道上有咩嘢睇呢 ? 我和相公行上去八下 .




哈哈 , 我地兩個儍瓜行到上層 , 乜都冇得睇 , 衹有這個指示牌 , 
三個箭咀旁邊分別寫住 : 上箭咀 : 接待室   雕塑园
中箭咀 : 浮雕墻   金鳮厅 , 金馬厅  金像厅
下箭咀 : 管理室   公厠 
我地兩個儍瓜又跟住指示牌行樓梯往下層看看 . 



浮雕墻



這裡擺放著很多明星銅像 , 有些都幾似 , 

銅像旁邊有名0架 , 但睇得太多名字 , 
有 d 唔記得了 , 呢個係歐陽震華 .



劉美君 



劉德華



容祖兒





梁朝偉




陳寶珠



黎明


陳豪




最易認麥嘉



黃百鳴



甄子丹



黃家駒



鍾鎮濤






林子祥



譚詠麟



狄龍


關德興


伊健



紅線女 ( 後補名字 ) 
係blog 友估 , 我才記得紅線女和甄妮 




甄妮 ( 後補名字 )



睇完銅像往前行出公園 , 
哦 ! 原來這個公園就在斜道旁邊的小路便可以入內 , 
無需上斜道再跟指示牌落樓梯去公園 , 
我地倆正傻瓜 ! 



沒有留言:

張貼留言