2012年11月10日 星期六

米芝蓮華輝餐廳 VS 越棧晚餐

時間匆匆又到禮拜終 , 上星期六秋高氣爽 , 

我和相公到大埔海濱公園睇人放風箏 , 
到達大埔墟先去米芝蓮華輝餐廳食晏先 .





路過市集很多攤檔賣蔬果 , 睇陣先 , 
這裡的蔬果價錢比我住的地區平 , 
種類多又新鮮 , 還有些較冷門的蛋 , 
我怕影响菜檔做生意 , 快快手衹影了鵝蛋 , 
還有竹絲雞蛋沒有影相  , 
兩種蛋我都是第一次見 , 
8 元一隻鵝蛋貴唔貴呢 ? 
掛住睇嘢唔知時間添 , 去到華輝餐廳 , 
已經下午茶時間 . 

我們分別叫了雪菜肉絲炆米配熱檸檬水 , 
原汁牛腩湯河粉配熱檸檬茶 , 
另外叫一個雞批 . 



這裡最出名係雞批和蘋果批 , 

曾經得過米芝蓮獎0架 , 
以前嚟食過蘋果批覺得饀較酸唔多啱食 , 
反而鍾意他的雞批 , 

酥皮很香牛油味又鬆化 , 
所以今次衹叫了雞批 , 
水準同上次一樣咁好味 . 


又話原汁牛腩湯河 , 

都唔覺有牛腩汁0既 , 衹見到湯好肥 , 
我的雪菜肉絲炆米未到 , 

牛腩我唔食0既 , 衹試下河粉 , 
又係用炒嗰種河粉 , 又硬又冇味 , 
仲唔係幾熱添 , 
好似求其放入熱水中混兩下 no good  , 
又問相公牛腩好唔好食呀 ! 

例牌答案牛腩好食夠稔 , 
次次佢都係咁講 , 
 其實佢有牛肉食就話好0架嘞 . 


雪菜肉絲炆米等咗超過二十分鐘 , 

催完仲要再等幾分鐘才到 , 
熱辣辣幾香 , 很少肉絲冇所謂喇 , 
反正我都唔鍾意食0既 , 但雪菜就更加少得可憐 , 
米粉又冇喱味道衹係辣辣地 , 成碟米粉超多細小黑點唔合格 , 
我懷疑佢炒完上一碟餸個鑊洗唔乾淨 ,
所以焦濃混哂入米粉嗰處 .
我記得上次食過雪菜肉絲炆米 , 當時係冇細小黑點 , 
又超好味食到美人照鏡 , 但今次完全令我失望 , 

有時我覺得食肆得到米芝蓮獎之後 , 
引來太多人幫襯 , 食物水準就好難保持 . 




大埔海濱公園睇完放風箏 , 
再徒步前去大埔墟火車站 ,
到鄰近的先達廣場食晚飯 . 
從地下乘電梯直達二樓便看到太興 , 
食晚飯時間尚早 , 先看看店門外推介的餸菜 , 

新出品糯米飯釀雞幾得意 ,
現在仲半價添 , 九十幾文就有一隻 , 
問門外接待員是否真的 , 答案現在還未有0架 , 
噓 ! 張廣告又唔寫明推介日期 , 接待員跟住拿著菜牌 , 
對著我們極力推介豆腐龍躉骨湯 $ 98 , 看圖樣都算唔錯 , 
接待員還說除這味龍躉骨湯外 , 還有好幾款炒或炆龍躉 , 
我們睇中炒龍躉魚片啖啖肉 , 同樣係 $ 98 , 
還有相公鍾意食的羊腩煲 , 既然啱食就入去 lu .  


人都未坐定 , 侍應姐姐就立刻問我地食乜餸 , 

好彩我地在門口已經選定了餸菜 , 
首先叫炒龍躉魚片 , 侍應姐姐即刻話賣哂嘞 , 

吓 ..... 現在 6 點半咗喎 , 咁好生意0既 , 
跟住佢話食豆腐龍躉骨湯喇 , 
仲有兩煲咋 , 唔係亞嘛 ! 
呢味湯得豆腐和魚骨都咁多人幫襯 ? 

菜牌裡龍躉餸還有幾款 , 改食炆吧 ! 
侍應答得仲快 , 呢 d 全部都冇嘞 ! 又冇 ?  
再睇過其他魚的煲仔菜 , 個名唔記得了 , 
衹記得我指住幅圖片 , 
侍應姐姐同樣答得好快 , 呢味冇0架 , 買唔到魚皮 , 
吓 ! 買唔到魚皮 , 咁多樣有關魚的餸都冇 , 
我開始有點不耐煩 , 算嘞唔食魚改睇過其他餸 , 
京式豬扒酸酸甜甜都唔錯 , 就要呢味喇 ,
侍應姐姐又係非常快 , 好清晰地回應我 , 
 冇0架 , 你食咕嚕肉喇 .有冇攪錯呀 ! 
我叫親味味餸都係冇0架 , 豬扒都冇 ?  
唔通又係買唔到豬扒 ? 

我最憎食肆的咕嚕肉通常都肥騰騰 , 
登時火都嚟埋 , 我覺得如果食材買唔到 , 
或者食材太貴做唔到菜牌上的價錢 , 
可以寫住時價或者索性暫停供應 ,

唔好等顧客比門外的菜牌引咗入嚟 , 
然後呢樣冇嗰樣又冇 , 
夾硬要客人食他們指定的食物 , 這樣令人很反感 .
我從來未試過在其他食肆 , 發生咁多樣餸冇0既 ,
咁我現在食乜嘢呢 ? 真係食咕嚕肉 ? 
算嘞去第二間食 ! 走 ..... 


求其過隔離越棧吧 ! 相中右手面旁邊 , 

近中間位置都看到太興的糯米飯釀雞 , 
現在冇得賣就寫清楚 d  , 

唔駛客人頭中中入咗去又話冇嘛 . 
發完牢騷 , 回頭望下越棧裡面 , 
好似冇乜客0既 , 懶得再去搵第二間 , 

心諗冇咁啱又係差卦 ! 
好0既唔靈醜0既靈 , 又係唔多啱食0既 , 
唉 ....... 今日發生咩事呀 ! 


鹹檸檬 7 喜汽水和椰汁紅豆冰 , 
兩杯的味道都一般 .



越式炸春卷 

皮好脆但裡面 d 饀好稔 , 
由其粉絲稔到溶溶地 , 唔好食 . 



咖喱牛脷撈金邊粉 
牛脷稔到不得了 , 冇喱口感 , 味道過得去 . 


香茅豬扒配紅米飯 
豬扒凍0既太瘦好硬又好嚡 , 紅米飯一啲熱0既感覺都冇 , 
煮得太稔又冇飯味 .  今餐又係唔多啱食 , 
行過附近的包包店 , 買兩件芝士餅回家吃 . 



意大利芝士餅食味一般 , 
法國芝士餅唔好味 , 食唔出芝士味 .





沒有留言:

張貼留言