2012年11月18日 星期日

深圳兩天遊晨早自助餐


又係食自助餐 , 
昨日導遊哥哥叫我地唔好咁遲落嚟食早餐 , 
同埋佢好高興咁講 : 
記住明日中午11點15分大堂集合 , 
交番房間開門咭比我退房 , 
跟住午餐係11 點半開始至 2 點鐘 , 
食完集合上車 , 好快就送你地到關口返香港 . 
講到我地好似很心急趕住返香港 . 
我和相公好聽話晨早 7 點鐘就入餐廳食嘢 .  






可能時間尚早 , 或者大部份團友鍾意食正餐的食物 , 
情願唔落嚟食早餐 , 所以大部份坐位都空空如也 , 
今餐導遊哥哥冇玩編排座位大兜亂 , 我地見位就坐 , 
哈哈 ! 早餐好多食物都好啱我食 , 我唔客氣啦 ! 





好多冷盆唔啱食 , 乳酪和鮮奶晨早唔敢食 . 



烚蛋 , 煎荷包蛋還有炒蛋 



饅頭都有分有饀冇饀還有叉燒包  








煎香的煙肉 , 肉邊煎得好脆 , 炸薯角熱辣辣 " 正 "




 食完早餐冇地方去 , 又返回房間發呆 , 等夠鐘食午餐 . 

待續 ..........

沒有留言:

張貼留言