2012年11月23日 星期五

HIPOT 打邊爐

天寒地凍最啱烚下烚下 , 

其實我對火鍋都係麻麻0架咋 , 不過相公就非常鍾意 , 
就下相公去食火鍋 , 話時話出去佐敦HIPOT 打邊爐 , 
路程都幾遠 , 所以順道到尖沙咀碼頭欣賞埋聖誕燈色 .







一人一鍋任食半自助火鍋 , 
個別海鮮要落單才送來 , 因為要保持新鮮 . 
我對肉類興趣不大 , 所以每次到這裡我都食曲奇餅 .














我食芝麻雪糕




相公食熱0既芝麻糊 .




食飽我們徒步前去尖沙咀碼頭欣賞聖誕燈色 .






江南大叔魅力真是沒法擋 , 
這位賣位藝者都正在模仿他 , 
跳他的首本歌江南STYLE .





好熱鬧呀 ! 










欣賞完聖誕燈色 , 再到碼頭欣賞維港兩岸夜景 . 



喔 ... 有人係洗手間旁邊釣魚 , 有魚上釣 , 
另外一位朋友立刻攞住個網幫手 . 

嘩 .... 出動到網嚟幫手 , 條魚都唔會太細了 , 

大家都伸長條頸睇下究竟係咪真係有大魚上釣 ,
條魚真係好大條啊 ! 
不過喺洗手間旁邊釣到 , 好似有點兒那個 .




激光表演靚喺邊呢 ? 


我覺得兩岸夜景靚得多 .










沒有留言:

張貼留言