2014年4月30日 星期三

頭抽法國鵪鶉

前兩天買了一盒兩隻雪鵪鶉 , 
本來想把牠用淮杞燉湯 , 
但天氣已開始熱好似唔太適合 , 
都係用來煮吧 ! 
晚餐 : 頭抽法國鵪鶉 ,
台灣香辣肉醬素雞翠玉瓜 , 
焯菜心 . 





16 則留言:

  1. 我都好似未買過鵪鶉,似乳鴿嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 肉質較稔滑 , 沒有乳鴿那麼濃味 .

      刪除
  2. 頭抽法國鵪鶉...好正呀...唔該晒...我要脾

    回覆刪除
    回覆
    1. 味道都幾好0架 , 衹吃脾得好少肉咋 , 食半隻吖 .

      刪除
  3. 鵪鶉好滋補,可惜老DAD怕膽固醇,唔敢食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都聽聞很滋補 , 都係少食多滋味0既 .

      刪除
  4. happy ak:
    ~做家中煮野食嗰個, 最要靈活變通. 鵪鶉唔煲湯, 用黎整頭抽鵪鶉. 一樣上得檯!! 我覺咁樣整, 仲美味

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      哈哈冇法喇 , 有排等才到秋涼 , 為有變通才可以把鵪鶉消滅 , 頭抽煮原汁原味真不錯的 .

      刪除
  5. 回覆
    1. 係呀 , 體積算幾大0架 , 細過所謂妙齡乳鴿少少咋 .

      刪除
  6. 頭抽法國鵪鶉好吸引,撐台腳啱晒啦^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 好味呀 , 哈哈我衹鍾意食鵪鶉腿咋 .

      刪除
  7. 鵪鶉煲湯又得, 用頭晢煮做法國鵪鶉....AK 真靈活..! 廚藝出眾哩 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你呀 ! 哈哈我係諗唔到怎樣處置這兩隻鵪鶉 , 就求其用頭抽煮咋 , 好彩味道都唔錯 .

      刪除
  8. 好耐冇食過鵪鶉,邊度買架???

    回覆刪除
    回覆
    1. 買嚟煮吖 , 等我又可以學下妳煮 , 係大棧買的 .

      刪除