2013年9月3日 星期二

新的開始

唉  ..... 終於入伙了 , 各位 blog 友認得我嗎 ? 請 add 我喇 ! 
嘻嘻 ... 因為我仲未識點做呀 ! 

12 則留言:

  1. 你好呀 ! 好開心你嚟探我 .

    回覆刪除
  2. 我昨日用太浩湖出了篇Blog, 但好似出唔倒!
    我的blog址好似係"usweiwei@blogspot.com"
    總之為了Y.blog落幕,攪到我精神恍惚.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈好開心見到妳呀 ! 我正在想通知妳添 .
      妳講得一啲都冇錯呀 , 新戶真係不知從何開始 , 不過大加努力加油 , 一定掂0既 !

      刪除
    2. 奇怪, 冇相熟的網友到雅虎推薦的Tumblr, 我打算把所有雅虎網誌搬去Tumblr.

      刪除
    3. 原來Tumblr係個英文咸網, 我唔去啦!
      今日有網友推介-pixnet, 我會去睇睇, 如果好用就將所有舊網誌搬去囉!

      刪除
    4. 哈哈...好似話齋同聲同氣開心好多0既.
      妳現在決定把舊網誌搬去那裡呢?

      刪除
  3. 到咗喇!得閒過嚟喇!
    http://diycfcase.blogspot.hk/

    回覆刪除
  4. 你個blog好靚呀, 又放埋banner相, 我仲係烏sir sir呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你呀 ! 其實我現在仍然好混亂 , 頭都大埋 .

      刪除