2013年9月23日 星期一

天兔訪港在家烚烚烚

今早聽廣播話 " 天兔 " 颱風 , 
將會正面吹襲香港 , 
我也不敢怠慢立刻儲備些食物 , 
中午先到麥噹噹吃包包 , 才去買餸超多人啊 ! 
蔬菜比平時貴了很多又少選擇 , 今晚煮咩餸好呢 ? 
無謂花時間諗了 , 打邊爐便可以求其見乜就買乜 .


                                   




烚烚烚真方便
食物有 : 
墨魚丸 , 魚蛋 , 菇菇 , 牛肉 , 生菜 
三文魚肉 , 豬肉片 , 鴕鳥柳 , 青口 
湯底 : 
豆腐 , 紅蘿白 , 節瓜 , 蘋果
今餐又眼闊肚窄 , 
剩餘很多食物 , 明天又可以再打過 .




18 則留言:

  1. 食唔哂做一品鍋都唔錯架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今晚就係聽妳的提議 , 煮一品鍋很好味 , 快夾妥 " 正 "

      刪除
  2. 昨天..超市大排長龍, 攪到都無興趣去買東西...

    回覆刪除
    回覆
    1. 喔你冇去買東西 , 晚餐煮咩食呢 ? 等我知道你怎樣處理 , 第日我都懶得同人地逼了 .

      刪除
  3. Ak,
    打邊爐又好玩, 又方便. 打風最好嘅娛樂.
    我搬咗blog, 新Blog 地址:http://vickng.blogspot.ca

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky , 我都係咁諗 , 打風唔出街都幾悶 , 打邊壚慢慢食真係幾好娛樂嚟0架 .
      妳搬埋嚟這裡 , 真係好嘞 , 以後大家又可以繼續聯絡了 , 稍後我過嚟探妳吖 .

      刪除
  4. 把大菇菇切片, 用些少油炒香,加鹽和蠔油煮,幾好食架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好介紹喎, 下次買菇菇我都試下這種煮法 , 謝謝 !

      刪除
  5. 烚吓烚吓好方便唔使諗咁多!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻係呀,秋涼後又可以烚下烚下了 .

      刪除
  6. 其實吹到咁勁唔喺個風,而喺傳媒、天文台、朋友,我諗超市最大得益~~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈對呀, 傳媒驚唔嚇親人咁 , 有咁嚴重講到咁嚴重 , 但真係嚇得我好驚驚趕忙去儲粮 .

      刪除
  7. 回覆
    1. 嘻嘻, 每次我都係眼闊肚窄食剩好多的 , 剩餘食材第二餐又再食過 .

      刪除
  8. 叫多兩三個人來食就啱喇^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈個風講得咁緊張請都冇人嚟喇 .

      刪除