2013年9月24日 星期二

屯門中央公園綵燈會

前星期六中央公園有綵燈會 , 
晚上7點半開始至10點半 , 
我和相公吃過晚飯 , 便到公園趁熱鬧 . 
屯門中央公園佔地甚廣 , 表演節目分成6 個區 , 
還有一些較細的場地也有表演 . 
表演節目 : 
四川省藝術團戀戀康定民族歌舞及雜技表演 , 
樂隊表演 , 舞蹈 , 敲擊 , 掌相 , 
光影流聲的懷舊金曲 , 粵劇紫釵記等等 , 
分佈地區太散 , 我們衹好去到邊就睇睇 , 
有些區我們都沒有時間去 .

                                     









除表演節目還有幾個攤位 , 示範民間藝術 . 



彩瓷示範




廣東傳統手工藝廣東省潮州麥稈剪貼畫


用糖整的龍 


民族舞蹈













唱民族歌曲


雜耍











民族舞




碗舞 , 把一筒碗放在頭頂上跳舞 . 


樂隊唱歌


司儀


敲擊



無伴奏合唱


樂隊唱歌


樂隊唱歌


舞蹈


教兒童打鼓

18 則留言:

  1. 回覆
    1. 係好精彩的 , 不過地方大要兩頭行, 好多節目都睇唔到 .

      刪除
  2. ak和相公天天快活似神仙, wei-wei羨慕不矣!
    綵燈晚會節目多籮籮, 雜耍表演的難度頗高!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈我地無聊過頭, 周圍hea .冇事搵事做 .
      節目太多地方又大 , 我地要兩頭行 , 好多節目都冇睇到,我都覺得雜耍真係好高難度的 , 表演當中有人曾少少失手 .

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀,好多嘢睇好精彩0架 , 但地方大 , 我和相公行下企下攰到不得了 ,

      刪除
  4. 回覆
    1. 太多嘢睇了 , 每個表演地方相距都幾遠 , 我和相公兩頭騰 , 有好多節目都冇睇到 .

      刪除
  5. 回覆
    1. 係呀, 人多到不得了 , 好彩每個表演地方距離遠 , 人多都唔會太擠迫 .

      刪除
  6. 網友--"島耕作" 已遷往"http://mokphilip.wordpress.com/
    我已去探他, 他高處臨下影香港風景和蝴蝶的相好靚, 我輸入gmail郵址和名字便可留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已去看過他高空影下來的相片真係好靚,影蝴蝶又係超清晰"正"

      刪除
    2. 他影的相美極, 有空就去探他啦!

      刪除
    3. 會去0架, 但現在為搬blog 煩到暈 , 遲些就會去探他 .

      刪除
  7. 回覆
    1. 係呀, 表演地方分幾個區 , 等我成晚左騰右騰到各表演地方 ,

      刪除
  8. 可以同觀眾咁近做大戲, 幾好喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 場面好熱鬧而且時不時會跟觀眾有眼神交流 , 好得意0架 .

      刪除