2013年9月15日 星期日

大埔城鄉共融迎中秋

呆在家中突然想起 , 
上次到城門水塘參與一年一度的蝴蝶節 ,
可能因早兩天曾下雨 , 
至令蝶蹤難尋 , 
我記得導賞員曾說過 , 
每天最佳觀蝶時間 , 
是清早和黃昏時候 , 
在網上查過蝴蝶季節是8至10月 ,
除了城門水塘外還有大埔海濱公園 , 
也是蝴蝶出現的地方 , 
現已是9月中 , 
觀賞蝴蝶時間所餘無幾了 , 
今日我和相公到大埔海濱公園碰碰運氣 .



還未到達公園 , 
已看到遠處風箏在空中飄蕩著 .


小巫見大巫




黃昏日落 , 開始收拾風箏 .


咦 ... 這裡也有中秋節佈置 .



秋天來了 , 花兒也所餘無幾 ,
蝴蝶自然也成稀客 , 
我們一隻蝴蝶也沒有看過 ,
連蜻蜓也衹得三數隻 , 
算了吧 ! 等待明年好了 . 





没有蝴蝶就到處看看吧 ! 









以往每次到這公園 , 
總會看見一些穿上奇裝異服的人 , 
讓他的朋友影相留念 , 
今次沒有奇裝異服 , 
取而代之是一些攝影團 , 
團中有穿得靚靚模特兒 , 
讓團友影相 . 



慶賀中秋晚會 , 
從下午5時至晚上11時 , 
節目內容 : 
花燈欣賞、學界花燈設計比賽
燈謎遊戲、民間工藝攤位
民間藝術綜合表演 , 
時間尚早工作人員正準備當中 . 


燈籠款式多采多姿 , 
雀鳥和卡通公仔乜都有 .



公園位處較偏遠地方 , 
我們不可以太晚離開 , 
衹能參與猜燈謎遊戲 .


憑卷可到攤位換取電子花燈一個 . 


猜燈謎題目紙 , 
時間關係我們衹猜第一項題目 , 
每項有10個燈謎 . 



把心中答案 , 
投入有關題目號碼的桶裡 




參加遊戲的人都很踴躍 .


我們答中好幾題 , 
但答中的人太多要抽簽 , 我們落空了 . 
其中一題衹有我們答中 , 
所以能夠獨得兩份禮物 . 


花燈亮著了 . 



民間工藝攤位開始 .





憑卷到這攤位換電子紙燈籠一個 , 
我地都換了兩個留待中秋節應節 . 



26 則留言:

  1. 無蝴蝶影, 但影到風箏...更好 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喇真係好失敗竟然一隻蝴蝶都見唔到0既.
      呢度經常都有人放風箏,衹係是否能遇上超大隻的風箏.

      刪除
  2. 回覆
    1. 嘻嘻,冇蝴蝶睇換番兩個燈籠做安慰獎.

      刪除
  3. 回覆
    1. kakaka 撞彩啫!
      吖,有樣嘢想請教你,原本呢個平台一開始在右手面有個鐘通知欄,但唔知乜事最近三日都收唔到通知,所有blog 友回覆我都收唔到,你有沒有這情況呢?

      刪除
  4. 留言的字咁細, 點樣可以放大呢? 唔通要自已用放大鏡去睇?

    回覆刪除
    回覆
    1. kakaka我都覺得呢個平台的字體普遍係好細,我諗可能冇得改大嘞,因為我去其他blog友睇都係咁細字0既,哈哈可能真係要自己用放大鏡kakaka (捧腹大笑)

      刪除
    2. 我依家就係用放大鏡睇架!
      我想將「blogspot的網誌留言字咁細, 點樣可以放大呢? 唔通要自已用放大鏡去睇?」這些話出篇新Blog, 看有沒有人反應。

      刪除
    3. ak, 請抽空去我的blogspot看:

      刪除
    4. ak, 多謝你在我的網誌教我放大留言的字體。我做到了。
      咦!點解gmail唔通知我網友給我的回覆呢? 我每日都要記低給誰的某篇網誌留過言, 然後次日再入網友家看他們有沒有回覆我的留言!還是以前的香港雅虎mail好用!

      刪除
    5. 唔好客氣,大家一齊努力發掘新功能互通消息.
      kakaka原來妳都係收唔到回覆通知,我都係呀,真係好麻煩,呢個平台功能太多又複雜,我諗真係要學妳寫低在那裡留言了.
      希望慢慢熟習呢度之後事事得心應手喇.

      刪除
  5. 其中一題衹有你們答中, 醒呀! 楊桃燈龍好靚呀! 不過水面的蓮花燈更靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻我地撞彩咋!
      我都覺得水中蓮花最靚.

      刪除
  6. 哈哈!連怪獸公司單眼仔燈籠都有.

    回覆刪除
    回覆
    1. 五花八門燈籠,仲有其他款式添0架,不過較細個又放得遠,影到矇矇地冇放落網誌裡.

      刪除
  7. 好犀利喎!獨中兩份禮份⋯讚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈我地撞彩咋,又咁啱冇其他人猜中才得到兩份禮物.

      刪除
  8. ak, 維園的「悅滿中秋」三角形圖案半圓球好有創意, 你睇咗未呀?
    我在網友-懷舊香港(懷舊堂主)及歪哥記事簿(Riley)處睇到架!
    http://kfwong2013.blogspot.hk/
    http://riley3986.blogspot.hk/

    回覆刪除
  9. 好勁又lucky! 預祝中秋節快樂!

    回覆刪除