2013年9月18日 星期三

V City " 八月 " 賀中秋飯局


中秋佳節 ! 
祝願各位 blog 友 , 人月兩團圓 ! 
中秋節快樂 ! 
昨日我們一家人 , 一行七人 , 
提早到新開業的 " 八月 " 做節 
酒家位於屯門 V City 商場裡 , 
可能已接近中秋節 , 場面也很熱鬧 ! 
內部裝修和佈置頗算不錯 .




前菜兩碟唔太酸的潮洲鹹菜、酸薑和青瓜 , 
味道很好 , 我們比原定時間早到 , 
等待家人期間 , 這碟前菜差點給我吃光了 . 


 小食 " 脆脆 BB 豬 " 衹得四件 . 



呢件我和相公兩份食 , 皮薄很脆 . 


生炒蜆肉伴層餅 , 蜆肉很韌 , 層餅好好味 . 



 艷影紗窗 
竹笙包著蔬菜和疑似發菜的食材 . 


鮑汁煎豆腐 , 豆腐滑滑很清新 . 


清湯泡魚肚 
湯有濃濃鮮味 , 魚肚吸入魚湯很好味不錯 .


脆皮牛腩
牛腩炆得剛好有口感 , 外面包上炸粉炸得很脆 . 


籠仔蘇薑星斑柳 , 味道一般 . 



白飯五碗 


雞油花雕蒸龍蝦 
濃濃花雕酒加上雞油和蛋白墊在龍蝦底部蒸 , 
我唔食龍蝦衹吃蒸蛋白 , 
蛋白吸入龍蝦汁很鮮甜美味 . 


脆皮雞半隻 , 皮炸得很脆 . 


鮑魚銀絲煲
配菜有金菇和粉絲 , 
鮑魚炆得剛可以咬得開 , 味道一般 , 
反而配菜的粉絲 , 吸入鮑魚汁很鮮甜 , 超好味 . 



椒鹽豆腐 , 熱辣辣好脆 . 


 眼定定睇D 乜 ? 


鮮果拿破崙


餅餅好鬆脆 , 刀切下去便散開 . 


仲未食得 ? 


玩陣先 ! 


好嘢 ..... 食得 ! 


我最鍾意食甜品 , 我唔客氣了 ! 


嫲嫲朱古力餅配雪糕 


又係我的至愛 , 飽都要食埋佢 . 



好好味 . 


食得唔好嘥 , lam 埋隻手指先 . 


食到 lam lam 脷 . 



仲有冇餘興節目呢 ? 


有 .... 耆英 62 戰可人兒競賽 , 
看誰跑得快 , 兩位健兒叮噹碼頭雙贏 !



玩咁耐很攰 , 返屋企瞓覺豬了 . 

15 則留言: