2013年9月21日 星期六

屯門中央公園中秋鬧哄哄

前排我和相公到屯門 Vcity 路經屯門中央公園閘口 , 
看到大標題寫著中秋佳節有節目表演 , 
昨日中秋節 , 
我們提早在屯門市廣場的 " 翡翠潮人潮食 " 吃晚餐 , 
大概晚上七點鐘到達公園 .


                                       


入口擺放著大白兔燈籠 









哎唷 ! 乜唔係今日表演咩 ! 
星期六 ?
我地擺烏龍添 . 
表演場地有兩處 , 節目都很豐富 . 



 冇表演睇花燈喇 , 橋上人來人往好熱鬧 ! 


從橋上往下望 , 
整個水池擺放著各式各樣的花燈 . 


水池旁邊滿佈人群 , 
我都要趕快落去趁熱鬧先 ! 







池中蓮花都是浮在水面隨著風勢飄游 . 









月亮比迎月夜較為明亮 






池旁圍滿著人群 , 
大都是一家大細 , 
帶備賞月食品和燈籠來這裡賞花燈 , 
好熱鬧又溫馨 !








18 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,我8點幾離開,見到陸續很多人來賞燈.我諗愈夜愈多人.

      刪除
  2. ak, 迎月、賞月、追月 晚晚節目豐富,wei-wei羨慕不矣! wei-wei晚晚只能走在黑漆漆的街上望月寄心聲!幸好有你的網誌解寂寥, 多謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港就是那麼熱鬧,妳住的地方寧靜舒適也是我很羨慕的.
      如果把兩者混合為一,噢...多美妙啊!

      刪除
    2. 你的居處就是那麼美妙了! 家居環境寧靜舒適,交通發達,愛趁墟?愛上茶樓酒館?愛逛公園?想去那兒都方便。

      刪除
    3. 我住新界環境係比市區稍為寧靜 , 但出市區都幾遠的 , 搭西鐵係好快到尖沙咀, 哈哈但轉站行多過坐都幾攰0架 ,

      刪除
  3. 屯門中央公園花燈好熱鬧.

    回覆刪除
  4. 颱風天兔襲港,風勢強勁,適宜安在家中。

    回覆刪除
  5. 我都有去睇, 今年的花燈設計都唔錯, 而且真係好多人呀, 熱鬧幾有氣氛~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,真係好熱鬧, 看見人群裡一家大細蓆地而坐 , 開開心心賞月好溫馨 .

      刪除