2013年9月22日 星期日

中秋節 " 潮人潮食 "

中秋節屯門中央公園有節目, 
我和相公特別提早吃晚飯 , 
屯門市廣場食肆林立 , 我們周圍搵 , 
最後選擇試下 " 翡翠潮人潮食 "
看店前窗櫉裡的食物屬潮州食肆 . 




看過菜牌此店除了潮菜 , 
還有似粵式的餸菜 . 


我們叫了 : 海鮮豆腐煲
潮州倉魚肉碎糜
鴛鴦水晶包
銀杏芋泥 


海鮮豆腐煲主要食材有 :
炸豆腐好滑
鮮魷兩件稍韌
魚塊兩件味道似青衣柳好味 
配菜草菇 .


潮州倉魚肉碎糜
" 糜 " = 粥 , 味道鮮甜好味 
食材有 : 很多件倉魚塊好鮮甜 
方魚乾較硬 
肉碎幾瘦 



鴛鴦水晶包 , 個子很迷利
分別是蓮蓉和紅豆饀 , 皮很薄唔太甜 , 
蓮蓉有蓮子味 , 紅豆也有紅豆香味 .


銀杏芋泥一人份量 
芋泥很香芋頭味 , 好綿唔太甜 , 
啱哂我們口味 ,
但吃過後立刻感到很膩 . 

9 則留言:

  1. 唔怕颱風天兔咩? 鴛鴦水晶包和銀杏芋泥我都想食,請代我落單,叫" 潮人潮食 " 寄來美國啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 收到, 落單了...e 緊過來 !!

      刪除
    2. 咦!原來大海冬日係" 潮人潮食 "的經理? e 過來點食呀?立即由UPS速遞送來吧!

      刪除
    3. 咁遠送到嚟都麻麻地好食lu .

      刪除
    4. ak 言之有理, wei-wei取消order.

      刪除
  2. ak,介紹你得閒去睇吓舊網友-靚婆婆個blogspot.有好多煮食篇。http://sfsfsfwong.blogspot.com/2013/09/blog-post_5508.html

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈我係為食貓,妳介紹呢個網友給我睇真係好啱我呀!謝謝!

      刪除
    2. 哎呀,我去睇過了, 真係好多美食啊 ! 引得我流口水 ,

      刪除