2013年9月11日 星期三

湘川滬食晏

最近無論中午或晚上經過 " 湘川滬 " 
總是看到很多人正在裡面吃東西 , 
心裡有些疑惑是否他的出品比前好吃 , 
還是其他原因呢 ? 
反正很久沒有幫襯又去試試 . 
吃飽飽發覺食物制作大至跟以前差不多 , 
生意好原因我諗是最近較多強國人入住附近的酒店 , 
變相帶動很多遊客來吃東西 . 



菜肉雲吞


素菜包
我和相公的至愛好好味 .


上海湯粗麵


豆沙鍋餅 
熱辣辣新鮮炮制好脆饀唔太甜 , 好味 ! 

12 則留言:

  1. 豆沙鍋餅新鮮熱辣好正呀, 上海沙麵好似一般般.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀豆沙鍋餅食得過唔錯,上海麵真係好一般 .

      刪除
  2. 我都鐘意食豆沙鍋餅架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀,不過唔係間間整得好食0既.

      刪除
  3. 回覆
    1. 哈哈真係好啱key喎,我鍾意食上海食物多過粵菜的.

      刪除
  4. 酸辣湯, 小籠包, 上海粗炒係我去食上海嘢必叫食物

    回覆刪除
  5. 每次食上海菜, 最開心係食甜品呀~

    回覆刪除
  6. 好懷念上海菜,豆沙鍋餅好好味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,呢間豆沙鍋餅唔太甜真係好好味,有時太耐冇食,真係會心思思0架,為有自己煮了.

      刪除