2013年9月25日 星期三

元朗大力齋廚晚飯

兩日來在家中吃火鍋和剩餘的食材 , 覺得有少許膩 , 
昨日我和相公到元朗逛街 , 順道去大力齋廚吃齋 , 
以前逛街曾行過這間齋廚看到裡面客人也不少 , 
相信他的食物都不會差得去邊 , 
所以今日我們特意來這裡試試 . 




我們叫了 : 
鮑魚雞絲翅
麵醬豆腐油追煲
泰式香芋焗飯 


鮑魚雞絲翅 , 食材切得很糼細 , 
味道好好 , 飲完沒有口渴 .


 麵醬豆腐油追煲好味 .
食材有 : 
馬蹄、菜心、冬菇和豆腐 . 


泰式香芋焗飯 
熱辣辣陣陣椰汁香味 , 食材也很豐富 . 
味道真不錯份量好大 , 我和相公很努力也吃不完 .



飯後送芋頭西米露 , 
甜度適中 , 但太飽我衹吃糖水中的芋頭 , 
吃飽飽很滿足地回家 ,
看到昨日買的金柚 , 正好幫助我們消化 .


酸酸甜甜味道也不差 . 


17 則留言:

  1. 三樣都好美味咁, 焗飯好大碟呢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 味道算唔錯 , 起碼食完沒有口渴.
      哈哈 , 碟焗飯三個人食都非常足夠 .

      刪除
  2. 大力齋廚>>我聯想呢度只有菠菜食. kakakaka

    回覆刪除
    回覆
    1. kakaka 你唔提起菠菜我都唔記得呢套卡通片添 , 我都好鍾意睇大力水手0架 .

      刪除
  3. 去元朗又多一個食飯之選呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度都算好味, 起碼食完唔覺口渴 .

      刪除
  4. ak, 留言給網友時記得按"通知我"前面的空格呀! 當你打開gmail便知道網友是否已回覆你了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好消息喎 , 等我去妳處試試先 , 謝謝 !

      刪除
    2. 我將"gmail"及"blogger資訊主頁"的網頁存到電腦桌面的"我的至愛"。
      每次我會先看"gmail", 記低訊息, 然後刪除已看的訊息, 以免積存下來。即在"gmail"這一頁按"我的至愛", 再按"blogger資訊主頁", 不必重新登入, 便可看到我所追蹤的網友們的新網誌, 和跟gmial的通知去看回覆。若有時間, 我又再從"blogger資訊主頁按"我的至愛"去按"gmail"看有沒有新通知。

      刪除
  5. 久久食餐冇肉嘅飯都幾好喎◕‿◕

    回覆刪除
    回覆
    1. 為健康着想, 即使吃肉, 也該多菜少肉。

      刪除
    2. 兩位都啱得非常啱呀 !

      刪除
  6. 大力齊廚,D味道較得啱啱好,我地都成日去架

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來你們是常客 , 當晚我都見到些客人似係常來幫襯的 . 我都覺得味道剛好 , 唔似得有些店食完好口渴0既 .

      刪除
  7. 回覆
    1. 但我買呢個嘛嘛地酸多過甜0既 , 下次我再買個國產試下 .

      刪除