2013年9月8日 星期日

免費娛樂

 今日我和相公到天暉路社區會堂 , 
看元朗區公開歌唱比賽 , 
比賽名為情繫夢想歌唱比賽 , 
參賽者分少年組和成人組 , 
少年組參賽者有15名 , 
     成人組參賽者非常踴躍有60幾人之多 , 
需要先初賽篩選出15 名 , 
再作決賽 . 
參賽人數太多了 , 
我衹影下自己較為鍾意聽的歌唱者 , 
雖然今次參賽者都是業餘性質 , 
但大部份歌者都唱得好好 , 
有幾位我覺得比時下歌星唱得還要好 . 



















參加人數太多 , 
比賽從中午12點開始 , 
至旁晚5點幾才完成賽事 , 
三位評判正理頭計分 .  


計分完畢 , 評判也為大家高一曲 . 


這位評判有點不舒服沒有唱歌 . 


                               最後這位評判高歌一曲獅子山下 , 
                          就開始公佈比賽結果 . 


                               少年組從右至左 " 冠亞季 " 軍  


                                 成人組從左至右 " 冠亞季 " 軍 .



14 則留言:

  1. 回覆
    1. 唔衹lu , 我地中午1點鐘就開始睇的 .

      刪除
  2. 少年組得奬的全部都係女仔呀!!!~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 , 少年組參賽較多女仔 , 而且佢地真係唱得非常好 , 由其是冠軍那位扎辫女仔無論歌聲和台風都比時下某些歌星好 .

      刪除
  3. 回覆
    1. 我都估唔到有咁多人 , 成人組參賽者中年人也不少的 <( ̄︶ ̄)> 

      刪除
  4. 懷舊堂主:kfwong2013.blogspot.hk
    他那篇 岩洞探奇 值得捧場喎!
    睇完之後,唔好只同相公去,一定要約多D人才好去探洞.

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝好介紹!約到朋友一定去探個究竟.

      刪除
  5. 免費娛樂,在冷氣地方渡炎夏,好呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,嗰日我地躲在裡面歎咗幾個鐘頭冷氣又有歌聽好舒服啊 !

      刪除
  6. ak, click 那裏可以不必在回應區輸入驗證呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳是否去任何BLOG友都要驗證碼呢?
      還是個別人要呢?
      因為我曾在自己設定做了少許變動作公開,還有開了社交圈子的.

      刪除
  7. 祝中秋節人月團圓, 開開心心啊!

    回覆刪除