2013年9月14日 星期六

舞出彩虹



每年接近中秋佳節 , 
區內經常都有表演節目 ,
今晚我和相公到鄰近的屋苑看跳舞表演 .
節目從晚上8:00開始至9:30
我們準時到達表演場地 , 
噢 ! 好熱鬧啊 ! 
連企位都找不到 ,
衹能從人群中的空隙看表演 , 
有很多精彩表演都不能攝入鏡頭中 , 
好彩突然有人離開 , 
哈哈 ! 有位坐了 ! 
好舒服地繼續欣賞表演 . 
今晚表演者 , 
全都是區內的青少年和小朋友 .













瞓身表演



年紀少少 ,
跳得似模似樣又好記性 ,  
" 叻叻 "



























散場了 ! 


15 則留言:

  1. 又真喺好熱鬧啊! 提早慶中秋幾好啊!

    回覆刪除
  2. 少年和小朋友都很落力表演呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地真係好落力0架,當時有位小女孩跳到連上衣都跌咗落腰,全場爆笑!kakaka好彩佢衹得3-4歲咋.

      刪除
    2. 哈!哈!如果我在現場,實笑到扒地。

      刪除
    3. kakaka 我都笑到冇哂儀態.

      刪除
  3. ak, 你知唔知我地在blogspot上載的相片有冇相簿架?
    我剛才登出篇網誌的相上載咗两三次, 因為唔小心按錯掣, 又要再上載。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都試過找相簿,但都找不到,我諗應該係有的,但唔知放咗喺邊處.

      刪除
    2. 如果你知道怎樣去找自己的blogspot相簿,請到我處通知我。

      刪除
    3. 我曾問過另外一位blog友,但呢幾日所有回覆通知我都收唔到,我又唔記得係佢邊篇網誌留言,有時間我再去搵下佢有冇回覆我呢個問題,有答案就話比妳知吖!

      刪除
    4. wei-wei 我在首頁的更多裡找到相片 , 但我未詳盡看清楚 , 或者妳試看看吧 !

      刪除
  4. 咁多咁細個o既小朋友,一定一家大細去捧場,唔怪得企都冇碇企

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀!家長除了捧場還把他們子女表演情況影相或錄影下來,當那些小朋友表演完,家長就會一家大細離開,所以我地才有位坐的.

      刪除
  5. 真係多民娛活動....其實香港都是好有活力的城市呀 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我地呢區經常都有免費娛樂0架,我諗香港咁細城市咁多活動都算唔錯了.

      刪除