2013年9月3日 星期二

城門郊野公園蝴蝶節

前些時相公的姪女婿約我們9月1日星期日到城門郊野公園遊逛 , 因為公園現在舉辦香港蝴蝶節 , 當日還有導賞員帶領遊人一齊觀看蝴蝶 , 可惜星期日前兩天都下雨 , 雖然當日天氣放晴太陽高高掛 , 但蝴蝶的芳蹤難尋 , 衹偶然看到些飛得極快的蝴蝶 , 很難捕捉到牠的美態 . 







  賞蝶的人很踴躍 , 大家都很有耐性地等導賞員來臨 , 
         等待期間   主辦單位安排了一些遊戲攤位給遊人消磨時間  




可人兒正全神貫注玩遊戲




   遊戲掟中咗有獎品 , 毛巾仔和文件套 . 


   開始輪到我們尋找蝴蝶了 , 
  導賞員邊行邊介紹有關蝴蝶的喜好 . 











  肥嘟嘟的蝴蝶幼蟲





   行行下導賞員突然停下來 , 
   向前面蹲著採摘草草的大嬸說 : 
   唔好摘這裡任何花草離開啊 , 係會被罰錢0架 , 
   這位疑似強國大嬸好似忘記帶耳仔 , 照摘可也 . 
   還說道 : 呢d 係野草嚟啫 , 唔怕0架 . 
   跟住就把那些草放入腰間的大袋裡 , 
   心想野草摘嚟做乜呢 ? 唔通呢d 係有藥用價值可以賣錢0既 ? 



回程可人兒好叻女 , 由爸爸拖住落梯級 , 
今次我掛住搵蝴蝶忘記同可人兒影正面相添 , 做住影后先喇 !       


水塘邊釣魚一樂也 ! 




最近連場大雨引水道的水源 , 源源不絕水塘也進帳不少 . 


29 則留言:

  1. 健康身心的賞蝶郊遊樂, 可人兒非常投入呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 這活動可以一家大細一齊參與真係好好 , 哈哈可人兒大個咗好多做事都幾專心的 .

      刪除
    2. 我不慣blogspot的運作!若想知網友是否已回覆我的回應,唯有隔天又去追蹤他們的網誌,很費時呢!!!

      刪除
    3. 我同妳一樣現在仍未掌握到怎樣直接看到blog 友的網誌 , 唉... 無法喇 , 我諗點都要花一段時間才能得心應手的 ,加油呀 !

      刪除
  2. 回覆
    1. 哈哈好難才找到這些的 , 但靚嗰d飛得好快未睇真佢已經飛走了 .

      刪除
  3. 來了已半年,歡迎你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你來探我 ! 原來你已來了這裡半年 , 我諗你對這裡的運作很清楚了 , 我睇唔慣又唔太清楚怎樣運作 , 覺得都幾混亂 .

      刪除
  4. 妳個留言位好大喎!
    清楚啲
    喺咪要自己拉闊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉.. 到現在為止我仍未能完全掌握到他的運作 , 每次想去探blog 友都衹能在回應欄裡找 , 所以我想把社交圈放到版面但總係找不到方法 , 請問你如何放呢 ?

      刪除
    2. 1.在"閱讀清單下面click"新增", 2.填上從網址新增你要加入的網友(例:usweiwei.blogspot.com), 3.clock"追蹤".

      刪除
    3. 謝謝妳提供的好方法 , 遲些我會試下加入 , 因為現在我忙於搬舊網誌 , 攪到我頭都大埋 .

      刪除
  5. 回覆
    1. 係呀係呀 , 終於可以遇上你 , 我很開心呀 !
      我都想追踨你但唔知怎樣做 , 因為我試過去 blog 友處都看不到有追蹤的字樣0既 .

      刪除
    2. ak, 不是在blog友處去追蹤他們, 是在你進人自己的 "Blogger資訊主頁" 頂部找出 "閱讀清單", 1.在"閱讀清單下面click"新增", 2.填上從網址新增你要加入的網友(例:usweiwei.blogspot.com), 3.clock"追蹤".

      刪除
  6. 嘩 !!! 好吸引呀 我都想去玩呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個蝴蝶節去到10月尾的 , 但導賞團和遊戲攤位係有定日期的 , 係邊日我就唔太清楚了 , 或者妳試下在網上睇吖.

      刪除
  7. 天氣好好又唔係太曬, 搵到靚蝴蝶嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到好少咋而且冇乜靚靚蝴蝶添 , 聽導賞員講除了早兩日落過雨蝴蝶數量會減少 , 還有下午也很少蝴蝶出現的 , 最佳賞蝶時間係早上8至9點就最多蝴蝶了 .

      刪除
  8. 專門講飲講食的Mr & Mrs Leung's Kitchen 已搬到這裏.已有46個會員,犀利!
    http://mrandmrsleungskitchen.blogspot.hk

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩咁快就有咁多blog 友做會員 , 好犀利喎 !
      妳有冇參加呢 ?

      刪除
  9. 可惜那天沒時間去,可能會見到你....哈哈!

    回覆刪除
  10. 你好叻,搬左咁多野過來,又整得咁靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻謝謝妳呀!呢幾日搬嘢搬到一頭煙 " 暈 "

      刪除