2014年2月6日 星期四

喜躍滿盈錢罌展 ( 2 )

續 : 喜躍滿盈錢罌展 
看完較為我們熟識的錢罌 , 
再繼續看餘下其他年代的展品 . 





















...... 完 ......

16 則留言:

  1. 圓型的瓦錢罌往往未滿就打破取錢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈打破取錢咪要買過新0既 , 而且亞媽會知道的 .

      刪除
  2. 嘩嘩....見到我個肥豬仔錢罌啦.....

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 係呀 , 我覺得反而似盛酒的盛器 .

      刪除
  4. 回覆
    1. 我諗那年代久達的 , 真係好值錢 .

      刪除
  5. 我以前有個食錢蘋果錢罌,見佢食錢就好開心架啦!

    回覆刪除
  6. D 錢罌好有趣, 多謝分享!

    回覆刪除
  7. 原來錢罌有咁多款架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈我都覺得有點意外 , 錢罌可以整到五花八間0既 .

      刪除
  8. 回覆
    1. 係哩 , 我沒有想過錢罌在古時都有0既 .

      刪除