2014年2月20日 星期四

無事忙

剛過去的星期天 , 我和相公無事忙 , 
吃完午餐便去看新春嘉年華表演 , 
晚上公園綵燈會也有節目 , 我們又去趁熱鬧 . 


 小朋友跳爵士舞 
 跳完舞小朋友和導師一同謝幕 






晚上公園綵燈會 , 表演節目很多但人也多得很 , 
人太擠迫我和相公衹能揀選部份節目觀看 .  


 民族舞蹈

























 古箏彈奏

 民族舞迎親



 男女黃梅調對唱 

 民族舞搶凳仔


15 則留言:

  1. 回覆
    1. 嘩! 公園內五光十色, 歌舞慶昇平! 萬里藝彩傳百載, 祝願各民族工藝永流存。

      刪除
    2. Joan 當日節目其實仲有好多好精彩 , 但人多影相出來效果好差 , 沒有post 出來 .
      wei-wei 我都很希望民族工藝流傳下去 , 不竟這些都是前人遺留下來的藝術 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 你啱睇的話 , 當晚你會好唔得閒 , 除了民族嘢還有掌相添0架 .

      刪除
  3. 好精彩節目, 最吸引我~ 係瑤族嘅手工藝品!

    回覆刪除
    回覆
    1. 瑤族手工藝手工好細緻好靚 , 我都好鍾意睇 , 攤位主人話這些展品全都是純銀做的 .

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀 , 由其那些銀飾物光亮又精緻 .

      刪除
  5. ak:
    ~香港都攪好多活動, 而且, 都幾精彩.

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky ,
      係呀 , 近年香港時時都攪些大型免費節目的 , 熱鬧之餘節目都幾豐富0架 .

      刪除
  6. 這個嘉年華, 由朝做到晚, 節目好豐富....!
    寒風下, D跳舞表演者著得咁少衫....真係難度高...!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 , 我表達唔好令你誤會添 , 唔係由朝做到晚的 , 呢度係兩個主辦單位嚟0架 .
      表演者未出台之前係著住厚衫 , 但表演嗰時都真係好凍的 .

      刪除