2014年2月3日 星期一

沙田新城市廣場新年佈置

續 : 櫻花
欣賞完中文大學校園的櫻花時間尚早 , 
一場來到沙田順道前去沙田新城市廣場逛逛 , 
紅當當的新年佈置 , 大大的標題 , 
" 福聲紅紙 " 睇唔明表達什麼 . 




這裡一如往昔 , 超多國內遊客 , 
太熱鬧冇心機周圍行 , 早點吃晚餐 , 
諗唔到食乜好 , 是旦到唯一麵店吃麵 . 
酸辣雲吞湯麵和蔥爆羊肉菜飯配青紅蘿白粟米湯 . 
濃濃的豆漿 , 味道不錯 . 

21 則留言:

  1. •*¨♦・゚齊齊.❀•*¨ 從年頭開心到年尾 ¸„ø¤º°¨*Ѽ
    恭喜恭喜♦・゚❀•*¨ 天天接福.❀•*¨ 開心萬事得⌒✿╮
    初三赤口•*¨♦・゚齊齊.❀•*¨哈哈大笑•*¨♦・゚百無禁忌 .❀•*¨
    嘻嘻哈哈°¨*福到◇*°祝福❀*幸福•*得福♦・゚接福⊹❀齊齊忙迎接
    ¤º°¨*Ѽ我忙吃喝歡愉呢¤º°¨*Ѽ•*¨話咁快是大年初四*°•✿

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳 ! 祝大家從年頭旺到年尾 , 日日好食神 !

      刪除
  2. 紅當當的新年佈置>> 我明. 係一物兩用,情人節都啱用.

    回覆刪除
  3. AK祝馬年事事如意,身體健康,合家安康!

    回覆刪除
    回覆
    1. B K 謝謝你 ! 大家咁話 .
      祝你新春大吉 ! 龍馬精神 ! 萬事如意 !

      刪除
  4. 唯一麵店在沙田廣場是算長青了!

    回覆刪除
  5. 唯一最抵食,又有水準。

    回覆刪除
  6. 我都好多時會經過這裡......哈哈 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你一定唔會在這裡蕩失路了 ( 這裡連貫幾座商場 , 我好多時都會蕩失路0架 , 真失禮 )

      刪除
  7. 我覺得呢處好多食店,但又好難搵到合心水店舖。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我也有這種感覺 , 啱心水的就好多遊客跟我們爭食 , 所以近年都少咗到這裡了 .

      刪除
  8. 玫瑰花當椅坐, 又幾棧鬼喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以好受歡迎0架 , 一起身就立刻第二個坐上去lu

      刪除