2014年2月7日 星期五

十二呈祥迎馬年

很久沒有逛過寶琳站的新都城中心 , 
反正身處將軍澳再乘港鐵兩個站便到了 . 

 裡面有咩睇呢 ? 
唔通我睇漏眼 ? 衹得下面兩幅剪紙畫0既 .


 桃花開得很燦爛
又係 Q 版十二生肖 .
_











21 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀 , 得意得嚟都幾似 , 不用靠估 .

      刪除
  2. 眨眼正月初七人日已過, sorry! 忘記祝賀大家生日快樂。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 可愛得嚟不用靠估 , 一睇便知它是什麼 .

      刪除
  4. 我那篇「與網友們相見甚歡」的相片已上Blog了。

    回覆刪除
  5. 我好耐冇逛商場啦,今年桃花開得特別靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈我無聊才周圍逛 , 去過好幾個商場呢棵開得最燦爛又大棵 .

      刪除
  6. 回覆
    1. 係呀 , 可愛得很而且一眼就睇得出佢係邊種動物 .

      刪除
  7. 回覆
    1. 醒目得嚟不用靠估都知佢係乜動物 .

      刪除
  8. Q版十二生肖真係好可愛呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻 , 所以都幾多人同佢地影相0架 .

      刪除
  9. 真好嘞 , 我最鍾意睇相 , 稍遲我過來欣賞 .

    回覆刪除
  10. 十二生肖攞設.....年年都岩用喎 !
    好環保哩

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈你講得好有道理喎 , 我一下諗唔到十二生肖可以輪住嚟用添 " 叻叻 "

      刪除
  11. 回覆
    1. 呢排行好幾個商場桃花最靚就係呢度了 .

      刪除